Укр

До нас звертаються, ми відповідаємо!

News До нас звертаються, ми відповідаємо!
None
  • Людмила Кубатко
  • Oct. 24, 2022

Шановні користувачі й користувачки платформи!

До Служби підтримки надходять запитання щодо процесів, які відбуваються на платформі.

Хочемо відповісти на найпоширеніші з них!

Сподіваємося, це допоможе Вам оволодіти всіма тонкощами наявного функціоналу.

:вопросительный_знак: Що робити, якщо суб’єкт підвищення кваліфікації не підтверджує заявку на навчання за програмою підвищення кваліфікації?

Платформа «EdWay» — це майданчик, на якому представлені різні суб'єкти підвищення кваліфікації.

Питання організації процесу підвищення кваліфікації та його реалізація знаходяться поза межами компетенції Служби підтримки платформи і є відповідальністю суб'єкта підвищення кваліфікації.

У цій ситуації радимо Вам відвідати на платформі сторінку обраної можливості підвищення кваліфікації та ознайомитися з інформацією, що зазначена на цій сторінці.

У разі, якщо Ви не знайдете потрібну інформацію, зверніться безпосередньо до суб'єкта підвищення кваліфікації за контактними даними, зазначеними на його описовій сторінці.

:вопросительный_знак: Я подала/-в заявку, але суб’єкт її не бачить. Чому це так?

Причина може бути в тому, що Ваш обліковий запис не був активований.

Радимо у своїй електронній пошті знайти лист від support@edway.in.ua про активацію облікового запису та пройти за покликанням, що зазначене в ньому.

Таким чином Ви активуєте обліковий запис та зможете авторизуватися на платформі. Після цього подана Вами заявка буде відображатися у суб’єкта підвищення кваліфікації на сторінці обробки заявок на навчання.

:вопросительный_знак: Де знайти інформацію про вартість програми?

Вартість навчання за програмою підвищення кваліфікації вказується суб’єктом підвищення кваліфікації на описовій сторінці самої можливості.

Ця інформація оприлюднена у розділі Додаткова інформація, поле Вартість навчання, що є обов’язковим для заповнення суб’єктом підвищення кваліфікації.

Нагадаємо, що увесь функціонал платформи є безкоштовним для всіх користувацьких груп, а суб’єктами підвищення кваліфікації можуть пропонуватися як платні, так і безкоштовні можливості.

:вопросительный_знак: Пройшов/-ла навчання за програмою, склав/-ла підсумковий тест, але сертифіката досі не маю. Де я можу знайти документ про підвищення кваліфікації?

Відповідно до чинної нормативно-правової бази у сфері підвищення кваліфікації педагогічних працівників суб'єкт підвищення кваліфікації зобов'язаний видати документи про успішне підвищення кваліфікації учасникам й учасницям навчання впродовж 15 днів після завершення програми.

Якщо Ви успішно завершили навчання і суб'єктом підвищення кваліфікації згенеровано для Вас на платформі документ про підвищення кваліфікації, Ви можете його знайти в Кабінеті професійного зростання.

Як це зробити докладно розписано в Довідковому центрі платформи за покликанням https://edway.zendesk.com/hc/uk-ua/articles/4417112614930-Як-отримати-документ-про-підвищення-кваліфікації

Якщо ж Ви хотіли б перевірити наявність документа на платформі та здійснити його пошук, це можна зробити двома способами:
Через пункт меню Пошук, Документи підвищення кваліфікації
Через описову сторінку суб'єкта підвищення кваліфікації, під інформаційним блоком Контактна інформація є блок Документи підвищення кваліфікації (кнопка Переглянути).

Якщо ж Ви не бачите свій документ у Кабінеті професійного зростання розділ Мої можливості, вкладка Завершено, зверніться, будь ласка, безпосередньо до суб’єкта підвищення кваліфікації.

:вопросительный_знак: Не можу знайти на платформі свій заклад освіти.

На платформі попередньо створені кабінети для закладів освіти за відомостями з відкритої бази даних ЄДБО станом на 01.04.2021.

Відтоді заклад освіти, де Ви працюєте міг змінити назву. Отже, пропонуємо спробувати здійснити пошук Кабінету закладу освіти за старою назвою.

Для цього можна скористатися фільтрами на сторінці Заклади освіти (розділ верхнього меню Пошук).

Після активації Кабінету його керівником або керівницею стане доступним редагування всіх відомостей, зокрема, назви закладу освіти.

Нагадаємо, що подати клопотання про активацію попередньо створеного Кабінету відповідно до Умов використання платформи може тільки його керівник/-иця.

:вопросительный_знак: Чому відхилили запит на активацію Кабінету закладу освіти?

Відповідно до Умов використання платформи кабінет закладу освіти може активувати тільки його керівник або керівниця із особистого облікового запису на платформі, попередньо заповнивши у Користувацькому профілі вкладку Я пед. працівник/-ця.

Після цього керівник/-ця закладу освіти може призначити контактну особу та таким чином делегувати їй повноваження модератора/-ки Кабінету.

Звертаємо увагу, що Службою підтримки розроблено Довідковий центр https://edway.zendesk.com/hc/uk-ua, який містить інформацію про функціонування платформи і водночас є підказками щодо використання платформи користувачами.

Разом до Перемоги! Зростаємо разом з EdWay!