Укр

Як створити коректний запит до Служби підтримки?

News Як створити коректний запит до Служби підтримки?
None
  • Оксана Дегтярьова
  • Jan. 17, 2023
  • 144

До Служби підтримки дуже часто надходять запити від користувачів і користувачок на надання допомоги щодо пошуку документів про підвищення кваліфікації, питань організації підвищення кваліфікації, відновлення для входу на платформу тощо.

Нагадаємо, що відповідно до регламенту запит опрацьовується фахівцями й фахівчинями Служби підтримки впродовж 3 робочих днів.

У зв'язку з певними обмеженнями, що виникають через відсутність електроенергії, запити можуть опрацьовуватися впродовж 7 робочих днів. 

Якщо суть питання полягає у функціональних можливостях платформи і потребує перевірки з боку фахівців/-чинь технічної підтримки, розгляд такого запиту може здійснюватися впродовж 10 робочих днів. У такому випадку ви можете отримати проміжну відповідь, а за фактом розгляду фахівцями/-чинями — остаточну за вашим запитом.

Ще однією причиною затримки у відповідях є незрозумілість змісту запитів, що надходять до нас.

У цій статті ми дамо кілька простих порад, що прискорять процес вирішення користувацьких питань.

Передовсім, ще раз зазначимо, що платформа «EdWay» — це майданчик, на якому представлені різні суб'єкти підвищення кваліфікації.

Питання організації процесу підвищення кваліфікації та його реалізація перебувають поза межами компетенції Служби підтримки платформи і є відповідальністю безпосередньо суб'єкта підвищення кваліфікації.  

Порада 1. Якщо у вас виникло запитання стосовно перебігу навчання за програмою підвищення кваліфікації, звертайтеся до суб'єкта підвищення кваліфікації за контактними даними, що зазначені на його описовій сторінці в блоці Контактна інформація.

Буває так, що під час реєстрації ви помилково зазначили своє неповне ім'я або заповнили дані про себе англійською, і хотіли б це виправити.

Порада 2. Виправити відомості про себе можна в Користувацькому профілі. Для цього у правій верхній частині вікна увійдіть до меню Обліковий запис та перейдіть до пункту меню Профіль. Здійсніть відповідні зміни та не забудьте натиснути кнопку Зберегти зміни, що розташована праворуч у нижній частині сторінки.

Якщо ви отримали документ про підвищення кваліфікації на платформі з некоректним записом вашого імені та прізвища, оскільки саме так було зазначено у вашому користувацькому профілі, ви можете виправити цю ситуацію.

Порада 3. Якщо в документі про підвищення кваліфікації некоректно записано ваше прізвище або ім'я, ви можете звернутися до Служби підтримки користувачів із відповідним запитом. Для задоволення такого запиту необхідно написати лист-клопотання, до якого прикріпити скриншот документа, в якому ваші прізвище та ім'я записані правильно. На підставі цього документа фахівці або фахівчині Служби підтримки допоможуть вам вирішити це питання. Без документального підтвердження та відповідного клопотання запити не задовольняються.

Якщо ви хотіли б надіслати запит до Служби підтримки із певним запитанням, але ніколи раніше не писали подібних звернень, радимо таке:

1. Переконайтеся, що питання стосується меж компетенції саме Служби підтримки.

2. У темі листа стисло зазначте суть звернення.

3. У змісті звернення більш докладно опишіть суть питання, яке ви хотіли б вирішити.

4. Обов'язково зазначайте такі важливі для швидкого і якісного розгляду вашого запиту деталі, як:

  • електронна адреса, за якою ви зареєстровані на платформі,
  • покликання на сторінку, з якою пов'язано ваше питання (наприклад, сторінку можливості підвищення кваліфікації та / або суб'єкта підвищення кваліфікації, сторінку закладу освіти або центру професійного розвитку),
  • скриншот із фіксацією некоректної поведінки платформи.

Це значно спростить оброблення запитів, і вам швидше буде надано потрібну допомогу.

Дякуємо за довіру! Залишайтеся з нами! Разом до нашої Перемоги!