Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Ваша ідентичність на EdWay: чому важливе правильне написання імені та прізвища в користувацькому профілі

  • 22 April 2023, 07:36
  • Д. Дегтярьов
  • 413
None

Сьогодні платформа EdWay налічує понад 30 000  акаунтів користувачів/-ок зі всієї України, і ми дякуємо за довіру всім, хто обирають шлях професійного розвитку на платформі!

EdWay — це цифровий інструмент у сфері підвищення кваліфікації, Ваш освітній компаньйон. Ваш Кабінет професійного зростання на платформі — Ваш офіційний архів для моніторингу професійного розвитку, тому дуже важливо правильно вводити своє ім'я і прізвище державною мовою так, як записано у Вас у паспорті. Це не лише створює професійний імідж, але й допоможе уникнути казусів під час генерації документів про підвищення кваліфікації. Уже незабаром, коли ми завершимо розроблення системи внутрішньої комунікації на платформі, це допоможе в спілкуванні між усіма учасниками/-ицями спільноти платформи.

Мова платформи — державна. Використовуйте написання свого імені і прізвища українською, уникайте написання імені та прізвища англійською або будь-якою іншою мовою. Це є елементом нашої культури та ідентичності. 

Пам`ятайте!

Як Ви зазначили своє ім'я та прізвище в профілі — саме так воно відображатиметься і в документах про підвищення кваліфікації. 

Це стосується і коректності написання електронної пошти. Наприклад:

  • не приходить підтвердження про активацію облікового запису — пошта, найімовірніше, містить помилку, або лист потрапив до папки Спам — перегляньте її;

  • не приходить підтвердження про скидання паролю — обліковий запис не активовано. У такому разі ми радимо Вам у електронній пошті за зазначеною адресою знайти лист від support@edway.in.ua про активацію облікового запису та пройти за покликанням, яке наведене в ньому. У такий спосіб Ви активуєте обліковий запис, зможете авторизуватися на платформі й матимете можливість змінити пароль.

Як зробити, щоб листи не потрапляли до спаму? Потрібно додати до списку контактів адресу support@edway.in.ua — і листи від Служби підтримки надходитимуть тільки у вхідні. 

Нагадуємо, що Служба підтримки розробила Довідковий центр https://edway.zendesk.com/hc/uk-ua, у якому викладено опис основного функціоналу (розділи Обліковий запис, Педагогічним працівникам/-ицям). Там Ви знайдете підказки щодо використання платформи. Дякуємо за довіру! Будемо раді співпраці!