Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Як отримати документ про підвищення кваліфікації: крок за кроком

  • 25 April 2023, 21:07
  • Д. Дегтярьов
  • 478
None

Для того, щоб подати заявку на навчання, потрібно бути авторизованим/-ою користувачем/-кою платформи. Далі Ви обираєте свою можливість для професійного розвитку, чекаєте підтвердження від суб’єкта підвищення кваліфікації та проходите навчання відповідно до програми.

Якщо Ви успішно завершили навчання і суб'єкт підвищення кваліфікації згенерував для Вас на платформі документ про підвищення кваліфікації, Ви можете його знайти в Кабінеті професійного зростання.

Як це зробити, докладно розписано в Довідковому центрі платформи за покликанням https://edway.zendesk.com/hc/uk-ua/articles/4417112614930.  

Відповідно до чинної нормативно-правової бази у сфері підвищення кваліфікації педагогічних працівників, суб'єкт підвищення кваліфікації зобов'язаний видати документи про успішне підвищення кваліфікації учасникам і учасницям навчання впродовж 15 днів після завершення програми, за умови, що виконано  обов'язкові робити (підсумковий тест або залікова робота). 

Питання організації процесу підвищення кваліфікації та його реалізація перебувають поза межами компетенції Служби підтримки платформи — це зона   відповідальності суб'єкта підвищення кваліфікації. З будь-яких питань про перебіг навчання і з питань організації та реалізації програми варто звертатися безпосередньо до надавача послуг у сфері підвищення кваліфікації. Контактні дані розміщені на описовій сторінці суб'єкта.

Якщо ж Ви хотіли б перевірити наявність документа на платформі та здійснити його пошук, це можна зробити двома способами:

  1. Через пункт меню Пошук Документи підвищення кваліфікації.

  2. Через описову сторінку суб'єкта підвищення кваліфікації — під інформаційним блоком Контактна інформація є блок Документи підвищення кваліфікації (кнопка Переглянути).

Чи можна отримати документ про підвищення кваліфікації, якщо не подавалась заявка на навчання? Ні, не можна, як і неможливо подати заявку на навчання користувачу/-ці, не зареєстрованим на платформі EdWay. 

Чи можна скасувати подану заявку? 

  • Після подання заявки на платформі суб'єкт підвищення кваліфікації розглядає подані заявки і формує групи для навчання. Відтак інформує учасницьке коло про старт навчання за контактними даними, наданими Вами під час подання заявки на навчання. 

  • У момент, коли з Вами сконтактує суб'єкт підвищення кваліфікації, Ви зможете відмовитися від проходження навчання — тоді Ваша заявка буде відхилена. 

  • Якщо ж суб'єкт підвищення кваліфікації автоматично підтверджує Вашу заявку, а Ви не маєте можливості навчатися за обраною програмою, Ви можете написати лист або скомунікувати із цим суб'єктом підвищення кваліфікації за контактними даними, зазначеними на його описовій сторінці, та повідомити про своє рішення. 

Будемо раді допомогти з технічних питань та інших питань використання функціоналу платформи!

З Вами на зв'язку!