Укр

STEAM-освіта. Практичний кейс

Attractiveness:

Формування конкурентноздатного фахівця, спроможного вирішувати сучасні професійні завдання в галузі STEAM-освіти, шляхом використання широкого комплексу дій, підходів, методик та практик, а саме: володіння навичками критичного мислення та аналізу інформації; освоєння середовища динамічної геометрії GeoGebra, як засобу візуалізації STEAM-предметів; володіння базовими знаннями про освітню робототехніку; освоєння методів та прийомів практичного використання моделювання як частини STEAM-освіти у діяльності педагога; розвиток вміння створювати емоційну комфортність під час взаємодії з учнями; впровадження онлайн-симуляторів на заняттях; володіння навичками 3D-моделювання; впровадження STEAM-освіти у ЗДО.

Subscribe
STEAM-освіта. Практичний кейс
Developers / Program Developments: Консультанти центру: Саламіна Інна, Лукашенко Марія, Семенюк Уляна, Терновецька Христина. Учитель інформатики Корницького ліцею Коломийської міської ради Костишак Сергій.
Person (s) executing the program:
Main train directions:
  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • емоційно-етична компетентність
  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • цифрова компетентність
Qualification form:
  • інституційна (дистанційна)
Qualification types:
  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
  • Усі
List of common competencies:
  • Емоційно-етична компетентність
  • Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • Інноваційна компетентність
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
  • Біологія
  • Дошкільна освіта
  • Інформатика
  • Математика
  • Позашкільна освіта
  • Природничі науки
  • Фізика
  • Хімія
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
  • Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
  1. Критичне мислення: характеристика, етапи формування та вправи для його розвитку
  2. Середовище динамічної геометрії GeoGebra, як засіб візуалізації STEAM-предметів.
  3. Функції моделювання як частини STEAM-освіти.
  4. Онлайн-симулятори на заняттях: переваги,  особливості та освітні функції.
  5. Мотивація - чинник успіху діяльності педагога.
  6. STREAM-освіта дошкільнят: тренд чи необхідність?
  7. STEAM-освіта для дітей з ООП.

формування критичного мислення педагогів;

володіння базовими знаннями про 3D-моделювання та його освітні функції;

вміння використовувати функціонал середовища GeoGebra;

знання шляхів формування емоційної компетентності та уміння формувати самомотивацію;

володіння функціоналом онлайн-симуляторів для викладання STEAM-предметів;

знання методик та практик впровадження STEAM-освіти у закладах дошкільної освіти;

знання можливостей реалізації наступності STEAM-освіти у ЗДО та .STEAM-освіти у школі;

володіння методами арт-терапії в роботі з дітьми з осоливими освітніми потребами.