Укр

STEM-STEAM-STREAM Camp: відпочиваємо навчаючись

Attractiveness:

Ознайомити вчителів та вчительок з методами планування, створити практичні кейси для проведення STEM-табору, в основі роботи якого є поліпшення умов науково-дослідної діяльності школярів/школярок (творчість, креативність, вміння бачити і вирішувати проблеми, вміння працювати в команді, комунікативні навички). Мотивувати освітян та освітянок до особистісного професійного зростання.

Subscribe
STEM-STEAM-STREAM Camp: відпочиваємо навчаючись
Subject of advanced training: Олена Трибко
Developers / Program Developments: Трибко Олена Борисівна - вчителька інформатики та математики Помічнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 імені Героя України Березняка Є.С.Помічнянської міської ради Кіровоградської області, вчитель-методист. Інструкторка академії CISCO, координаторка філіалу ДівчатаSTEM, менторка - волонтерка Code Club України.
Person (s) executing the program:
Main train directions:
  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • емоційно-етична компетентність
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
  • цифрова компетентність
Qualification forms:
  • онлайн-навчання
Qualification types:
  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
  • Викладач
  • Вчитель
List of common competencies:
  • Емоційно-етична компетентність
  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Компетентності у галузі природничих наук
  • Компетентності у галузі техніки і технологій
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Культурна компетентність
  • Математична компетентність
  • Мовленнєва та комунікаційна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Фінансова грамотність
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
  • Астрономія
  • Біологія
  • Географія
  • Екологія
  • Іноземна мова (англійська)
  • Інформатика
  • Історія
  • Математика
  • Мистецтво
  • Основи здоров’я
  • Природничі науки
  • Технології
  • Трудове навчання
  • Фізика
  • Хімія
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
  • А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
  • Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
  • Б3. Компетентність педагогічного партнерства
  • Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів

п/п

ТемаЛекціїПрактичні заняттяСамостійна робота
І.Планування діяльності STEM-STEAM-STREAM табору   
1.План-таймінг11 
2.Модель планування “Квітучий лотос”111
3.Додатки та програми для планування11 
 Разом331
ІІ.Розробка плану проведення активностей STEM-STEAM-STREAM табору   
1.Розробка плану проведення активностей STEM-STEAM-STREAM табору121
2. Розробка одного дня діяльності STEM-STEAM-STREAM табору 22
 Разом143
 Усього474

Учасниці/-ки 

Знають та розуміють

  • Особливості планування діяльності STEM-STEAM-STREAM табору
  • Етапи та методи планування STEM-STEAM-STREAM табору
  • Організація освітньої діяльності STEM-STEAM-STREAM табору в умовах розвитку інформаційного суспільства з використанням сучасних педагогічних та інформаційних технологій, що відповідають потребам часу.

Вміють

  • Розробляти план проведення активностей STEM-STEAM-STREAM табору
  • Організовувати педагогічну діяльність на компетентнісних засадах
  • Використовувати інноваційні та мобільні технології, онлайнові інструменти під час проведення STEM-STEAM-STREAM табору