Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

ТРЕНІНГ "СТРЕС-МЕНЕДЖМЕНТ"

Набуття знань, умінь і навичок, необхідних для успішного запобігання та подолання стресових ситуацій в умовах професійної діяльності. Завдання тренінгу: • познайомити учасників з поняттями "стрес" і "стрес-менеджмент"; • навчити ефективно використовувати e повсякденному житті різні способи стрес-менеджмента; • навчити самодіагностиці і елементам рефлексії в стресових ситуаціях; • допомогти освоїти техніки ефективного управління стресами та їх профілактики; • розвивати навички антистресової поведінки та способу життя; • допомогти засвоїти унікальні способи зняття стресу й синдрому хронічної втоми .

ТРЕНІНГ "СТРЕС-МЕНЕДЖМЕНТ"

Developers / Program Developments:

Федченко Елеонора Олександрівна Професійний Коуч, Професійний Ментор, НЛП-Майстер, Бізнес - Тренер

Main train directions:

  • емоційно-етична компетентність
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)

Qualification form:

  • онлайн-навчання

Qualification types:

  • практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Усі

List of common competencies:

  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями добробуту та здорового способу життя
  • Екологічна компетентність
  • Емоційно-етична компетентність
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Мовленнєва та комунікаційна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Організаційна компетентність
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Прогностична компетентність
  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
  • Рефлексивна компетентність
  • Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
  • Соціально-емоційна компетентність
  • Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Астрономія
  • Біологія
  • Біологія і екологія
  • Болгарська мова
  • Гагаузька мова
  • Географія
  • Громадянська освіта
  • Дошкільна освіта
  • Екологія
  • Економіка
  • Зарубіжна література
  • Захист України
  • Іноземна мова (англійська)
  • Іноземна мова (іспанська)
  • Іноземна мова (німецька мова)
  • Іноземна мова (французька)
  • Інформатика
  • Історія
  • Історія України
  • Історія (Всесвітня історія)
  • Креслення
  • Кримськотатарська мова
  • Математика
  • Математика (Алгебра і початки аналізу)
  • Математика (Геометрія)
  • Мистецтво
  • Мистецтво (образотворче)
  • Мистецтво (музичне)
  • Мова іврит
  • Молдовська мова
  • Новогрецька мова
  • Основи здоров’я
  • Позашкільна освіта
  • Польська мова
  • Початкова школа
  • Правознавство
  • Природничі науки
  • Природознавство
  • Професійна (професійно-технічна) освіта
  • Ромська мова
  • Російська мова
  • Румунська мова
  • Словацька мова
  • Технології
  • Трудове навчання
  • Угорська мова
  • Українська література
  • Українська мова
  • Фізика
  • Фізика і астрономія
  • Фізична культура
  • Хімія

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
  • А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
  • А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
  • А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
  • А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
  • Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
  • Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
  • Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами
  • Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
  • Б3. Компетентність педагогічного партнерства
  • Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
  • В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
  • Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
  • Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
  • Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)
  • Д3. Рефлексивна компетентність
  • Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби

Підтримка тренера програми в продовж місяця після завершенння тренінгу в телеграм чаті. Відповіді на питання.

Зміст тренінгу:

 

1. Інформаційний модуль.

  • Поняття стресу.
  • Причини та наслідки стресів.
  • Тестування на стресостійкість.
  • Готовність протистояти стресам.

2. Керування часом. Формування цілей та цілепокладання.

  • Зв'язок тайм-менеджменту та стрес менеджменту.
  • Аналіз власного стилю керування часом.
  • Технології ефективної постановки цілей.
  • Вироблення навиків ефективного планування і контроля результатів діяльності. 

3. Установки мислення

  • Установки та їх роль у  появі стресів.
  • Формування навиків позитивного мислення у складних життєвих ситуаціях.

4. Спілкування без стресів.

  • Основи безконфліктного спілкування.
  • Психологічні типи людей.

5. Фізичні способи зняття стресу.

  • Релаксація. Дихальні вправи.
  • Конструювання позитивних станів.

6. Додаткові методи подолання стресів. Підсумковий модуль

  • Способи першї допомоги при стресі.
  • Підсумки набутих навиків

 

У тренінгу " Стрес-менеджмент " планується використати  техніки саморегуляції емоційних станів і поведінкових реакцій. Ці техніки дозволять навчитися:

  • Зміні стану в поточні моменти часу - швидке "скидання" напруги.
  • Керувати своєю поведінкою в стресових ситуаціях
  • Сформувати позитивне кредо життя
  • Ставити цілі
  • Визначати свої життєві пріоритети  тощо.

 

Відпрацювання технік та інструментів в малих групах впродовж вебінару

Тривалість проведення : 2 години 10 хвилин (10 хв. – перерва)

 

Час проведення : двічі на тиждень (середа, п*ятниця) о 19:00

 

Старт тренінгу : 15.09.2021