Укр

Стереотипи про минуле. Ідентичність. Світогляд

За 4 години програми разом із паном Владиславом Штегельським дослідимо найпоширеніші стереотипи про минуле та разом знайдемо шляхи їх подолання.

Subscribe
Стереотипи про минуле. Ідентичність. Світогляд
Developers / Program Developments: Приватний навчальний заклад "Ліцей ЕДЮКЕЙТЕР"
Person (s) executing the program:
Main train directions:
  • емоційно-етична компетентність
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Qualification forms:
  • онлайн-навчання
Qualification types:
  • практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
  • Асистент вчителя
  • Викладач
  • Вчитель
  • Директор
  • Керівник гуртка
  • Керівник експедиції
  • Психолог
List of common competencies:
  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями прав людини
  • Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
Common competencies of teachers according to the professional standard:
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
  • Громадянська освіта
  • Історія
  • Історія України
  • Історія (Всесвітня історія)
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
  • А2. Предметно-методична компетентність
  • Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
  • Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі

Після проходження тренінгу передбачено отримання сертифікатів із зазначенням годин підготовки, що відповідає постанові КМУ № 800. Educator+ діє на підставі отриманої ліцензії на право ведення освітньої діяльності і сертифікації освітян.

Запрошуємо освітян на перший семінар-тренінг із викладачем історії ліцею Educator паном Владиславом Штегельським “Стереотипи про минуле/Ідентичність/Світогляд", що відбудеться у два дні:

7-8 жовтня 2021 року на платформі EdWay.

Своїми найважливішими досягненнями Владислав Штегельський  вважає перемогу над культурою списування, залучення великої кількості учнів до олімпіад та конкурсів та зацікавлення учнів у професії вчителя.

Владислав брав участь у телепрограмах на місцевих телеканалах на педагогічну та історичну тематику, організовував історико-ідеологічні вечори, разом із учнями отримав грант від організацію ПРООН та створили хаб на базі школи. Освітній проєкт, над яким працює нині Владислав — організація освітнього простору для дітей з окупованих територій.

Також Владислав Штегельський входить до ТОП50 вчителів рейтингу Global Teacher Prize Ukraine 2021.
 

Програма семінару:
7 жовтня.

День 1. Обговорення «Стереотипи у вивченні історії та шляхи подолання. Розбір конкретних прикладів.

  • групова робота в рамках якої учасники будуть працювати з вправою на визначення власної ідентичності та на основі підібраних джерел використають цю вправу відносно історії, а також визначення того, як це можна використати на уроках історії. Обговорення. 
  • групова робота «Алгоритм підбору та використання джерел у вивченні ментальності». Учасники отримають джерела, за допомогою яких їм буде запропоновано сконструювати фрагмент заняття з чітким завданрям, та за конкретним алгоритмом. Обговорення.

День 2. Особистість в центрі історії. 

  • Створення простого історичного портрету. 
  • групова робота. На основі отриманих навичок та алгоритму складання історичного портрету за особистісним підходом.
  • створення фрагменту уроку за конкретним алгоритмом, побудованому на основі вивчення особистості. 
  • прості психологічні вправи на уроках історії. Після проходження та  розбору використання декількох психологічних вправ, учасники отримають змогу вмонтувати їх в рамках власного уроку. Обговорення 

 

В межах курсу учасники/учасниці:

  1. - отримають навички добору та використання джерел з історії ментальностей
  2. - отримають конкретний алгоритм та інструменти побудови уроку та цілої теми через вивчення біографії окремої особистості
  3. - отримають досвід використання простих психологічних тестів та вправ, направлених на самопізнання учнів в контексті вивчення предмету, на основі розбору конкретних кейсів

Програма передбачає два дні взаємодії - 7 та 8 жовтня 2021.
Усім учасникам буде надано Zoom-доступ, а мешканців Києва запрошуємо на очну присутність!