Укр

Упровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти відповідно до Концепції “Нова українська школа“ (група 1)

Ознайомити учасниць і учасників із завданнями і кроками реформи «Нова українська школа» для середньої школи; надати аналіз Державного стандарту базової середньої освіти в аспектах предметних і наскрізних компетентностей; здійснити огляд успішних практик з формування у здобувачів/-ок освіти емоційно-етичної, здоров’язбережувальної, громадянських та соціальних, компетентностей, критичного та системного мислення.

Subscribe
Subject of advanced training: Олена Масалітіна (ФОП)
Developers / Program Developments: ФОП Масалітіна О.А., у співпраці з ГО «ЕдКемп Україна»
Main train directions:
  • емоційно-етична компетентність
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Qualification forms:
  • онлайн-навчання
Qualification types:
  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
  • Усі
List of common competencies:
  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями добробуту та здорового способу життя
  • Емоційно-етична компетентність
  • Здоров’язбережувальна компетентність
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Лідерська компетентність
Common competencies of teachers according to the professional standard:
  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
  • Other: методики викладання
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
  • А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
  • А2.6. Здатність здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання учнів на засадах компетентнісного підходу
  • А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами
  • Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
  • В2. Здоров’язбережувальна компетентність
  • В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
  • Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
  • Г3.3. Здатність забезпечувати самооцінювання та взаємооцінювання результатів навчання учнів
1. Дорожня карта реформи базової та профільної школи
2. Державний стандарт базової середньої освіти: концепційні засади та можливості застосування в освітньому процесі. Професійний стандарт вчителя

3. Формування і розвиток соціально-емоційної та громадянської компетентності:

- соціально-емоційне та етичне навчання та навички стійкості,

- недсикримінаційний підхід в освіті,

- співучителювання,

- формувальне оцінювання.

Учасниці/-ки опрацюють Державаний стандарт базової середньої освіти у проекції на предмети викладання та з огляду на необхідність формування 
у здобувачів освіти наскрізних компетентностей; ознайомляться із Дорожньою картою реформи базової та профільної школи та сформують у її аспекті бачення власної професійної траєкторії; ознайомляться з теоретичними засадами опанують низку практичних прийомів із соціально-емоційного та етичного навчання, недискримінаційного підходу в освіті, запровадження методики співучителювання й формувального оцінювання.