- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- цифрова компетентність
- інституційна (дистанційна)
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- Усі
- Здатність спілкуватися іноземними мовами
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Організаційна компетентність
- Проєктувальна компетентність
- Соціально-емоційна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
- Іноземна мова (англійська)
- Інформатика
- Історія України
- Історія (Всесвітня історія)
- Математика
- Початкова школа
- Правознавство
- Українська мова
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- А2. Предметно-методична компетентність
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- Б1. Психологічна компетентність
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- В1. Інклюзивна компетентність
- В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
- Г2. Організаційна компетентність
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д3. Рефлексивна компетентність
- Учасникам надаються матеріали курсу (записи вебінарів, презентації та додаткові матеріали);
- Подальші БЕЗКОШТОВНІ консультації від спікерів курсу та/або спеціалістів ГО «Освіта без умов та її партнерів;
- Залучення учасників до БЕЗКОШТОВНИХ програм підвищення кваліфікації ГО «Освіта без умов»;
- Надається можливість висвітлити власний досвід з впровадження сучасних освітніх технологій в ГО «Освіта без умов»
- Ресурс педагога для розвитку емоційного інтелекту школярів
- Соціально-емоційне та етичне навчання для учнів та педагогів
- Медіаграмотність: застосовувати не можна відмовитись
- Гейміфікація як засіб підвищення ефективності навчання в освітньому процесі
- Гейміфікація як елемент формування соціальної та громадянської компетентностей
- Ігрофікація у викладанні англійської мови в початковій та базовій школі НУШ
- Педагогічна акмеологія і неформальна освіта
- Можливості ХАБ.Платформа
Учасник/учасниця:
- розвивати емоційний інтелект школярів;
- організовувати соціально-емоційне та етичне навчання;
- аналізувати, вибирати, використовувати, критично оцінювати медіапродукти різних сфер;
- впроваджувати гейміфікацію та ігрофікацію в освітньому процесі;
- організовувати власне навчання впродовж життя в неформальній освіті.
- Для отримання документу про підвищення кваліфікації необхідно пройти сертифікацію за результатами навчання