Укр

Ресурс педагога Нової української початкової та базової школи

Attractiveness:

Формування знань, умінь та навичок, які дозволять освітянам розвивати емоційний інтелект школярів; організовувати соціально-емоційне та етичне навчання; аналізувати, вибирати, використовувати, критично оцінювати медіапродукти різних сфер; впровадження гейміфікації ті ігрофікації в освітньому процесі; організація навчання впродовж життя в неформальній освіті.

Subscribe
Ресурс педагога Нової української початкової та базової школи
Developers / Program Developments: Громадська організація «Освіта без умов»
Main train directions:
  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • емоційно-етична компетентність
  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
  • цифрова компетентність
Qualification form:
  • інституційна (дистанційна)
Qualification types:
  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
  • Усі
List of common competencies:
  • Здатність спілкуватися іноземними мовами
  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Організаційна компетентність
  • Проєктувальна компетентність
  • Соціально-емоційна компетентність
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
  • Іноземна мова (англійська)
  • Інформатика
  • Історія України
  • Історія (Всесвітня історія)
  • Математика
  • Початкова школа
  • Правознавство
  • Українська мова
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • А2. Предметно-методична компетентність
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • В1. Інклюзивна компетентність
  • В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
  • Г2. Організаційна компетентність
  • Д1. Інноваційна компетентність
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д3. Рефлексивна компетентність
  • Учасникам надаються матеріали курсу (записи вебінарів, презентації та додаткові матеріали);
  • Подальші БЕЗКОШТОВНІ консультації від спікерів курсу та/або спеціалістів ГО «Освіта без умов та її партнерів;
  • Залучення учасників до БЕЗКОШТОВНИХ програм підвищення кваліфікації ГО «Освіта без умов»;
  • Надається можливість висвітлити власний досвід з впровадження сучасних освітніх технологій в ГО «Освіта без умов»
  • Ресурс педагога для розвитку емоційного інтелекту школярів
  • Соціально-емоційне та етичне навчання для учнів та педагогів
  • Медіаграмотність: застосовувати не можна відмовитись
  • Гейміфікація як засіб підвищення ефективності навчання в освітньому процесі
  • Гейміфікація як елемент формування соціальної та громадянської компетентностей
  • Ігрофікація у викладанні англійської мови в початковій та базовій школі НУШ
  • Педагогічна акмеологія і неформальна освіта
  • Можливості ХАБ.Платформа

Учасник/учасниця:

  • розвивати емоційний інтелект школярів;
  • організовувати соціально-емоційне та етичне навчання;
  • аналізувати, вибирати, використовувати, критично оцінювати медіапродукти різних сфер;
  • впроваджувати гейміфікацію та ігрофікацію в освітньому процесі;
  • організовувати власне навчання впродовж життя в неформальній освіті.
  • Для отримання документу про підвищення кваліфікації необхідно пройти сертифікацію за результатами навчання