Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Співучителювання для ефективної організації інклюзивного освітнього процесу

Удосконалити вміння працювати в команді; організовувати співучителювання в нормотиповому та інклюзивному освітньому процесі; ознайомити з моделями співучителювання та формами співпраці; побудова роботи «вчитель-асистент-корекційний педагог-батьки»

Співучителювання для ефективної організації інклюзивного освітнього процесу

Developers / Program Developments:

Громадська організації «Освіта без умов»

Person (s) executing the program:

Main train directions:

  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)

Qualification form:

  • інституційна (дистанційна)

Qualification types:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Усі

List of common competencies:

  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
  • Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • Інноваційна компетентність
  • Навчання впродовж життя

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Усі

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
  • Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
  • В1.1. Здатність створювати умови, що забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища
  • В1.2. Здатність до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами
  • В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
  • Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
  • Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби
  • Учасникам надаються матеріали вебінару;
  • Подальші БЕЗКОШТОВНІ консультації від спікерів курсу та/або спеціалістів ГО «Освіта без умов та її партнерів;
  • Залучення учасників до БЕЗКОШТОВНИХ програм підвищення кваліфікації ГО «Освіта без умов»;
  • Надається можливість висвітлити власний досвід з впровадження сучасних освітніх технологій в ГО «Освіта без умов»
  • Вступ
  • Що таке співучителювання?
  • Співучителювання в інклюзивному просторі
  • Практичні дії в організації спіучителювання в умов інклюзивного навчання

Учасник / учасниця:

  • може працювати в команді;
  • організовує співучителювання в нормотиповому та інклюзивному освітньому процесі; 
  • керується моделями співучителювання та  формами співпраці; 
  • будує свою діяльність в інклюзивному класі за принципом «вчитель-асистент-корекційний педагог-батьки»
  • Учаснику/учасниці необхідно здійснити організаційний внесок за реквізитами, які будуть надіслані на особисту електронну адресу (вартість освітньої послуги - 60 грн.)
  • Можливість переглянути вебінар на платформі YouTube (пряма трансляція - 05.02.22 р., в записі - постійно), за посиланням, яке надійде на особисту електронну адресу
  • Для отримання документу про підвищення кваліфікації необхідно пройти сертифікацію за результатами навчання, яка надійде разом з інформаційним листом на особисту електронну адресу.
  • 05.02.2022 р. о 13.00 - пряма трансляція на платформі YouTube
  • з 06.02.2022 - постійно