Укр

Перші кроки вчителя в роботі з дітьми з РАС: практичні аспекти

Attractiveness:

Підвищити методичний та практичний рівні професійних компетентностей освітян, які забезпечують навчання здобувачів освіти з розладами аутистичного спектру; ознайомитись із класифікацією наскрізних (первазивних) порушень розвитку; знати критерії характеристики дитини з РАС та її діагностування; подолання труднощів у дитини з РАС, а саме мовлення та комунікації, соціальної взаємодії та поведінки (особливості та практичні рекомендації); удосконалити навички організації освітнього процесу для дитини з РАС (особливості та труднощі) та адаптація до середовища.

Subscribe
Перші кроки вчителя в роботі  з дітьми з РАС: практичні аспекти
Developers / Program Developments: Громадська організації «Освіта без умов»
Main train directions:
  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Qualification form:
  • інституційна (дистанційна)
Qualification types:
  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
  • Усі
List of common competencies:
  • Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
  • Мовленнєва та комунікаційна компетентність
  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
  • Other: педагогічні працівники ЗДО, ЗЗСО та ЗВО
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
  • Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
  • Б3.3. Здатність працювати в команді із залученими фахівцями, асистентами вчителя для надання додаткової підтримки особам з особливими освітніми потребами
  • В1.1. Здатність створювати умови, що забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища
  • В1.2. Здатність до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами
  • В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
  • В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
  • Г1. Прогностична компетентність
  • Г2. Організаційна компетентність
  • Д1. Інноваційна компетентність
  • Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
  • Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби
  • Учасникам надаються матеріали вебінару (записи, презентації та додаткові матеріали);
  • Подальші БЕЗКОШТОВНІ консультації від спікерів курсу та/або спеціалістів ГО «Освіта без умов та її партнерів;
  • Залучення учасників до БЕЗКОШТОВНИХ програм підвищення кваліфікації ГО «Освіта без умов»;
  • Надається можливість висвітлити власний досвід з впровадження сучасних освітніх технологій в ГО «Освіта без умов»
  • Класифікація наскрізних (первазивних) порушень розвитку;
  • Критерії характеристики дитини з РАС та її діагностування;
  • Подолання труднощів у дитини з РАС, а саме мовлення та комунікації, соціальної взаємодії та поведінки (особливості та практичні рекомендації);
  • Організації освітнього процесу для дитини з РАС (особливості та труднощі);
  • Адаптація до освітнього середовища.

Учасник/учасниця:

  • підвищив/підвищила методичний та практичний рівні професійних компетентностей щодо забезпечення навчання здобувачів освіти з розладами аутистичного спектру;
  • ознайомитись із класифікацією наскрізних (первазивних) порушень розвитку; 
  • знає критерії характеристики дитини з РАС та її діагностування; 
  • знає засоби подолання труднощів у дитини з РАС, а саме мовлення та комунікації, соціальної взаємодії та поведінки (особливості та практичні рекомендації);
  • удосконалив/удосконалила навички організації освітнього процесу для дитини з РАС (особливості та труднощі) та адаптація до середовища.
  1. Учаснику/учасниці необхідно подати заявку на НПМ EdWay;
  2. Зійснити сертифікаційний внесок у розмірі 70 грн. за реквізитами, які надійбуть після реєстрації;
  3. Реалізується на платформі Zoom;
  4. Посилання на зустріч надійде після здійснення внеску;
  5. За результатами сертифікації протягом 10 днів згенерується сертифікат про підвищення кваліфікації на 3 годин (0,13 кредитів ЄКТС) в кабінеті професійного зростання в розділі «Завершено».
  6. Кейс з матерілами надійде на персональну електронну адресу.
  • 28.07.2022 р. о 18.00 - онлан-зустріч на платформі Zoom
  • з 29.07.2022 - постійно