Укр

Хібукі-школа: використання терапевтичної іграшки Хібукі в закладах освіти у воєнні та повоєнні часи і в рамках інтеграції з програмою СЕЕН

Формування фахових компетентностей педагогічних працівників/-ць, необхідних для ефективної роботи з інтегративною іграшкою Хібукі у воєнні і повоєнні часи; Навчання методам нормалізації психічного стану при гострих стресових ситуаціях та саморегуляції стресових станів у професійній діяльності освітян; Ознайомлення з основними формами та методами допомоги дитині та підлітку у кризовій ситуації через використання інтегративної іграшки Хібукі; Особливості роботи з методом «Хібукі-терапія» в рамках інклюзивної освіти.

Subscribe
Хібукі-школа: використання терапевтичної іграшки Хібукі в закладах освіти у воєнні та повоєнні часи і в рамках інтеграції з програмою СЕЕН
Developers / Program Developments: Громадська організація «ЕдКемп Україна», Hibuki Therapy (Ізраїль), Amal (Ізраїль)
Person (s) executing the program:
Main train directions:
  • емоційно-етична компетентність
  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
Qualification form:
  • онлайн-навчання
Qualification types:
  • практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
  • Усі
List of common competencies:
  • Емоційно-етична компетентність
  • Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
  • Навчання впродовж життя
  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
List of professional competencies:
  • Other: Психологія
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • В1. Інклюзивна компетентність
ДатаТема і змістКількість годин
22.01.2023 (10.00)

Модуль 1. Поняття «Травма», «Травма війни» та інші види травматичних переживань

  1. Визначення  поняття «Травма». Ознаки травматизації
  2. Багатогранність дитячого горя. Дитяча та підліткова травма
  3. Вікові особливості  сприйняття понять: «Травма», «Смерть», «Втрата» тощо
3 години
29.01.2022 (10.00)

Модуль 2. Комплексний підхід у роботі з травмою (частина 1)

  1. Допомога дитині та підлітку у кризовій ситуації
  2. Кризова підтримка родини
3 години
12.02.2022 (10.00)

Модуль 2. Комплексний підхід у роботі з травмою (частина 1)

  1. Вікові особливості переживання травматичного досвіду
  2. Моделі та форми залучення батьків та осіб, що їх  замінюють до процесу психологічної підтримки та відновлення дітей та підлітків
3 години
19.02.2022 (15.00)

Модуль 4. Універсальність методу «Хібукі-терапія» у роботі з різними видами травми

  1. «Хібукі-терапія» як універсальний та ефективний метод роботи з наслідками будь-яких травматичних подій (війна, втрата рідних, розлучення батьків, аварії, хвороби, адаптація до нового місця, колективу, школи тощо) у дітей віком 3-15 років
  2. Ознайомлення з досвідом роботи методу в Україні
3 години
26.02.2022 (15.00)

Модуль 3. Використання елементів методу «Хібукі-терапія» з дитячою та підлітковою травмою та посттравмою, в тому числі для дітей з особливими освітніми потребами

  1. Використання елементів казко-терапії та арт-терапії в роботі з дітьми та підлітками за допомогою іграшки Хібукі
  2. Особливості роботи з дітьми з особливими освітніми потребами з використанням елементів методу «Хібукі-терапія» в рамках впровадження інклюзивного підходу в освіті
3 години
05.03.2022 (15.00)

Модуль 5. Використання елементів Хібукі-терапії для розвитку м'яких навичок на прикладі програми соціально-емоційного та етичного навчання (СЕЕН)

  1. Програма СЕЕН як ефективний підхід розвитку м’яких навичок. Впровадження програми СЕЕН в Україні
  2. Використання елементів Хібукі-терапії в практиці впровадження програми СЕЕН
3 години
10.03.2022  Сертифікація3 години
10.03.2022 - 30.03.2022  

Супервізійні зустрічі та методична підтримка

Супровід процесу,  обговорення складних випадків, емоційна та методична підтримка

9 годин

В ході оволодіння програмою підвищення кваліфікації учасники й учасниці:

  • познайомляться з теоретичними основами  психолого-педагогічної підтримки дітей та підлітків методом «Хібукі-терапія», способами реалізації інтеграційної моделі терапії і навчання.
  • розвинуть вміння діагностувати і складати індивідуальний план психолого-педагогічного супроводу дитини, що зазнала травмівних подій
  • підсилять усвідомлення цілісної значущості фізичного, психічного і морального здоров’я дитини

Експертки/-ти:

  • Дафна Шарон-Максимов. Освітня психологиня. Міжнародна експертка у роботі з травмою і посттравмою у дітей та підлітків. Ведуча спеціалістка Ізраїлю. Авторка методу «Хібукі-терапія» (Ізраїль).
  • Доктор Шай Хен Галь. Головний психолог міністерства праці та соціальної політики (Ізраїль).
  • Галина Сищук. Учителька початкових класів вищої категорії, психологиня, сертифікована учителька, півфіналістка Global Teacher Prize Ukraine 2020 та Teacher Innovation Cup 2020, засновниця центру діяльнісної освіти для учнів початкової школи (Україна).
  • Ганна Єфімцева. Методистка ГО «ЕдКемп Україна», психологиня (Україна).
  • Наталя Петренко. Практична психологиня вищої категорії, методистка, арттерапевтка, казкотерапевтка (Україна).

Сертифікація: 

  • основна умова сертифікації – присутність онлайн на 75 % занять;
  • успішне виконання сертифікаційного завдання (портфоліо).