Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Магістральний міні-EdCamp Kryvyi Rih "Освітній триатлон: резильєнтність, зростання, пошук перспектив"

Розвиток загальних і фахових компетентностей педагогічних працівників, необхідних для ефективної роботи у закладах освіти, створення безпечного, недискримінаційного та інклюзивного освітнього середовища, у тому числі, в умовах роботи у воєнні і післявоєнні часи; мотивація до обміну досвідом, дослідницької діяльності, що сприятиме індивідуальній траєкторії професійного зростання, удосконаленню визначених програмою компетентності вчительства.

Магістральний міні-EdCamp Kryvyi Rih "Освітній триатлон: резильєнтність, зростання, пошук перспектив"

Subject of advanced training:

EdCamp-in-a-box

Developers / Program Developments:

ГО «ЕдКемп Україна» за підтримки Save the Children International в Україні та Education Cannot Wait, #ECW

Main train directions:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • емоційно-етична компетентність
  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
  • розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
  • цифрова компетентність

Qualification form:

  • онлайн-навчання

Qualification types:

  • Other: (не)конференція у форматі EdCamp

Target audiences:

  • Усі

List of common competencies:

  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями прав людини
  • Емоційно-етична компетентність
  • Здоров’язбережувальна компетентність
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Емоційно-етична, управлінська, здоров’язбережувальна, інформаційно-комунікаційна, громадянська та соціальні фахові компетентності

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
  • А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів

Зміст програми підвищення кваліфікації «Магістральний міні-EdCamp Kryvyi Rih “Освітній триатлон: резильєнтність, зростання, пошук перспектив”» передбачає проведення сесій в інноваційному форматі професійного розвитку «рівний-рівному», на яких підніматимуться питання освіти в умовах надзвичайних ситуацій, реагування освітян на надзвичайну ситуацію внаслідок війни росії проти України. 

(Не)конференція включає обовʼязкові елементи у програмі:

  • учительські сесіії;
  • експертні сесії разом із партнерськими;
  • панельна дискусія;
  • спеціальна сесія для всіх учасників/-иць від команди особливого десанту EdCamp Ukraine.

Подія проводиться 11.02.2023 з 09:00 до 17:30.

Розклад події у PDF-форматі дивіться у розділі «Важливі документи». 

Учасниці/-ки отримають методичну підтримку «peer-to-peer» (рівний рівному) у розвитку загальних і управлінських компетентностей та в побудові індивідуальної траєкторії професійного розвитку в концепції навчання впродовж життя, у створенні безпечного, недискримінаційного та інклюзивного освітнього середовища, плануванні та організації освітнього процесу в умовах воєнного і повоєнного стану; покращать навички фізичної та емоційної стійкості, публічних виступів та самопрезентації, критичного та системного мислення, інформаційної грамотності, ефективної комунікації та співпраці.

За результатами проходження програми підвищення кваліфікації  «Магістральний міні-EdCamp Kryvyi Rih  “Освітній триатлон: резильєнтність, зростання, пошук перспектив”» ГО «ЕдКемп Україна» видає сертифікат про підвищення кваліфікації.


Умовою сертифікації є обов'язкове виконання підсумкової рефлексивної форми упродовж 5 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ після проведення міні-EdCamp'у, в якому Ви взяли участь за покликанням Перейти за покликанням . Для успішної сертифікації достатньо набрати 75 % правильних відповідей.


Сертифікаційні роботи виконуються до 23:59 16.02.2023 року.
За умови своєчасного й успішного виконання умов сертифікації учасники/-иці отримують сертифікати про підвищення кваліфікації до 26.02.2023.
Згенеровані на платформі сертифікати автоматично розміщуються й зберігаються в Кабінеті професійного зростання – розділ Мої можливості – вкладка Завершено.
Сертифікати НЕ надсилаються електронною поштою.

Реєстр виданих сертифікатів про підвищення кваліфікації за програмою «Магістральна (не) конференція  Kryvyi Rih "Освітній триатлон: резильєнтність, зростання, пошук перспектив”» Перейти за покликанням не пізніше ніж через 15 календарних днів з дня події та із зазначенням інформації, визначеної Постановою КМУ від 21 серпня 2019 р. № 800.