Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ВИХОВАННЯ І НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ТА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

МЕТА КУРСУ: - ознайомлення з теоретичними та практичними аспектами організації навчання і виховання дошкільників та молодших школярів з позиції компетентнісного підходу; - розвиток професійної компетентності педагогічних кадрів з проблеми впровадження сучасних освітніх технологій компетентнісно орієнтованого навчання дошкільників та молодших школярів; - визначення ефективних шляхів реалізації компетентнісного підходу до освіти та виховання наймолодших здобувачів освіти.

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ВИХОВАННЯ І НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ТА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Developers / Program Developments:

ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Person (s) executing the program:

Main train directions:

  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»

Qualification form:

  • онлайн-навчання

Qualification types:

  • Other: Флешкурс

Target audiences:

  • Вихователь
  • Вихователь-методист
  • Вчитель
  • Заступник директора
  • Заступник керівника
  • Консультант
  • Методист
  • Старший вихователь

List of common competencies:

  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Навчання впродовж життя
  • Ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
  • Організаційна компетентність
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Професійні компетентності галузевого спрямування
  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
  • Рефлексивна компетентність

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

List of professional competencies:

  • Дошкільна освіта
  • Початкова школа

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
  • А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
  • А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
  • А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
  • Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
  • Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
  • Б3. Компетентність педагогічного партнерства
  • В3. Проєктувальна компетентність
  • В3.1. Здатність проєктувати осередки навчання, виховання і розвитку учнів
  • Г1. Прогностична компетентність
  • Г1.1. Здатність прогнозувати результати освітнього процесу
  • Г1.2. Здатність планувати освітній процес
  • Г2. Організаційна компетентність
  • Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
  • Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
  • Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
  • Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
  • Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
  • Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)
  • Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби

Постійний доступ до навчальних матеріалів 

Шановні колеги!

Для успішного опанування змісту  заняття вам необхідно:

1.Ознайомитись із навчальним  відеоуроком  

2. Пройти тестування за результатами опрацювання теоретичного матеріалу 

3.Виконати практичну роботу

4.Також ви маєте можливість ознайомитись та використати матеріали для додаткового опрацювання 

 Режим доступу до курсу : Перейти за покликанням  

Бажаємо успіхів!

 

ОЧІКУВАНІ НАВЧАЛЬНІ РЕЗУЛЬТАТИ

  • знання:
  •  особливостей компетентнісного підходу, що передбачає спрямованість освітнього процесу на досягнення учнями інтегральних результатів у навчанні;
  •  сучасних педагогічних технологій; 
  •  принципів освітніх технологій;
  • уміння:
  •  формувати в учнів ключові компетентності;
  •  реалізувати компетентнісне навчання шляхом використанням сучасних методів, інноваційних та розвивальних технологій;
  •  застосовувати досвід у ситуаціях професійної діяльності та соціальної практики.

Успішне виконання заходів за програмою дає можливість педагогічному працівнику пройти чергову (позачергову) атестацію, за умови визнання Сертифіката педагогічною радою закладу 

Програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення фахових знань, умінь, навичок педагогів шляхом самоосвітньої діяльності та участі в інших програмах підвищення кваліфікації.