- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- цифрова компетентність
- інституційна (очна/денна)
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- Вчитель
- Громадянські та соціальні компетентності
- Культурна компетентність
- Лідерська компетентність
- Підприємницька компетентність
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
- Початкова школа
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- В1. Інклюзивна компетентність
- В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
- Г1. Прогностична компетентність
- Г1.1. Здатність прогнозувати результати освітнього процесу
- Г1.2. Здатність планувати освітній процес
- Г2. Організаційна компетентність
- Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання і розвитку учнів
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Д3. Рефлексивна компетентність
- Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби
НАВЧАЛЬНО – ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
№ |
Зміст | В | Л | П | С |
Модуль 1. Інформаційно-мотиваційний | |||||
1.1. | Сучасний урок у початковій школі | 4 | 2 | 2 | |
1.2.. | Інформаційно-цифрова компетентність педагога: розвиваємо себе й учнів | 2 | 2 | ||
Модуль 2. Професійно-діяльнісний | |||||
2.1. | Використання он-лайн сервісів в освітньому процесі початкової школи | 4 | 2 | 2 | |
2.2. | Нові інструменти створення навчальних відео та презентації до уроків | 2 | 2 | ||
2.3. | Використання ігрових технологій в освітньому процесі: цифрові інструменти гейміфікації | 4 | 2 | 2 | |
2.4. | Цифрові інструменти як засіб формувального оцінювання учнів початкової школи | 2 | 2 | ||
2.5. | Цифровий сторітелінг у початковій школі 4 2 2 | 4 | 2 | 2 | |
2.6. | Візуалізація навчального матеріалу як засіб підвищення цифрової компетентності здобувачів освіти | 2 | 2 | ||
2.7. | Он-лайни інструменти для створення віртуальних екскурсій на уроках мистецтва в початковій школі | 2 | 2 | ||
2.8. | Використання освітніх цифрових технологій в умовах інклюзивного навчання | 2 | 2 | ||
Модуль 3. Рефлексивно-аналітичний | |||||
3.1 | Тестування | 2 | 2 | ||
Разом | 30 | 12 | 18 |
Усвідомлення структури, змісту та значущості сучасного уроку в НУШ
Усвідомлення важливості цифрової компетентності педагога для
впровадження цінностей Нової української школи
Застосування онлайн-ресурсів під час освітнього процесу в початковій школі
Ознайомлення з новими інструментами створення навчальних
відео та презентацій до уроків у початковій школі
Усвідомлення сутності поняття «гейміфікація», уміння використовувати цифровий інструментарій для створення
ігрових моделей в освітньому процесі
Поглиблення розуміння важливості постійного, формувального
оцінювання у процесі навчання молодших школярів. Знання
цифрового інструментарію для здійснення оцінювання навчальних
досягнень учнів
Усвідомлення сутності поняття «цифровий сторітелінг», розуміння
видів, функцій, прийомів сторітелінгу, осмислення
практичного застосування сторітелінгу в освітньому процесі початкової школи
Розуміння сутності та сучасних форм технології візуалізації навчального матеріалу. Розвиток уміння використовувати різновиди
візуалізації навчального матеріалу на уроках у початковій школі
Ознайомлення з цифровими інструментами: інструменти,
пристрої та ресурси. Створення віртуальних екскурсій як засобу
мотивації та розвитку учнів (Google Cultural Institute, Google
Arts&Culture), що забезпечують доступність, наочність, можливість
відвідати колекцію музеїв, побачити пам'ятки архітектури
Усвідомлення переваг та труднощів застосування цифрових технологій в інклюзивному процесі. Ознайомлення зі шляхами і
можливостями використання цифрових технологій в умовах
інклюзивного навчання
Рефлексія. Зворотний зв’язок. Виявлення рівня сформованості
компетентностей. Планування власної освітньої траєкторії