- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- інституційна (очна/денна)
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- Вихователь
- Вчитель
- Громадянські та соціальні компетентності
- Культурна компетентність
- Підприємницька компетентність
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
- Початкова школа
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- Б1. Психологічна компетентність
- Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Б3.2. Здатність залучати батьків до освітнього процесу на засадах партнерства
- Б3.3. Здатність працювати в команді із залученими фахівцями, асистентами вчителя для надання додаткової підтримки особам з особливими освітніми потребами
- В1. Інклюзивна компетентність
- В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
- В2. Здоров’язбережувальна компетентність
- В2.2. Здатність здійснювати профілактично просвітницьку роботу з учнями та іншими учасниками освітнього процесу щодо безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни
- В2.5. Здатність надавати домедичну допомогу учасникам освітнього процесу
- В3. Проєктувальна компетентність
- В3.1. Здатність проєктувати осередки навчання, виховання і розвитку учнів
- Г2. Організаційна компетентність
- Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання і розвитку учнів
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
НАВЧАЛЬНО - ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
№ |
Зміст | В | Л | С | П |
Модуль 1. Інформаційно-мотиваційний | |||||
1.1. | Основні аспекти трудового законодавства для працівників освіти | 2 | 2 | ||
Модуль 2. Професійно-діяльнісний | |||||
2.1. | Сучасні пріоритети виховання особистості | 2 | 2 | ||
2.2. | Особливості використання ігрової технології Клауса Фопеля в умовах інклюзивного навчання | 2 | 2 | ||
2.3. | Розвиток громадянських компетентностей учнів (вихованців) Нової української школи в умовах дистанційної освіти | 4 | 2 | 2 | |
2.4. | Емоційний інтелект як основа психологічної безпеки дітей і дорослих в екстремальних умовах життя | 2 | 2 | ||
2.5. | Особливості організації інклюзивного освітнього середовища | 4 | 2 | 2 | |
2.6. | Особливості готовності дитини молодшого шкільного віку до навчання. Мовленнєвий аспект | 4 | 2 | 2 | |
2.7. | Атестація педагогічних працівників в умовах воєнного стану | 2 | 2 | ||
2.8. | Майбутнє освіти: які навички формуємо в дітей та підлітків? | 4 | 2 | 2 | |
2.9. | Інтерактивні форми просвітницько- профілактичної роботи в освітньому закладі | 2 | 2 | ||
Разом: | 26 | 14 | 12 | ||
Модуль 3. Рефлексивно-аналітичний | |||||
3.1 | Тестування | 2 | 2 | ||
Разом: | 30 | 16 | 2 | 12 |
Знати зміст основних державних та нормативно-інструктивних документів, що регламентують роботу учителів початкових
класів і вихователів груп подовженого дня.
Розуміти ключові поняття виховної роботи; володіти науково
обґрунтованими методами та сучасними технологіями щодо організації власної професійної діяльності з урахуванням особливостей і вимог Нової української школи; організовувати
освітній процес, спираючись на використання теоретичних
знань і практичних умінь, набутих під час вивчення програми курсів.
Виявлення рівня засвоєння відомостей іпрактичних навичок щодо
сучасних педагогічних технологій, методики виховної роботи,
організації вільного часу тих, що навчаються, вихованців