Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Автономія школи: можливості та проблеми

Допоможе усвідомити можливості автономії школи та знайти шляхи вирішення проблем

Автономія школи: можливості та проблеми

Developers / Program Developments:

І.Линьова, к.пед.н., доцент; А.Багінська, магістр, директор гімназії "Либідь" м.Київ; Ю.Шукевич, магістр, директор Фінансового ліцею м.Київ; І.Лапіка, магістр. директор сш № 307

Person (s) executing the program:

Main train directions:

  • розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)

Qualification form:

  • Інше

Qualification types:

  • Інше

Target audiences:

  • Директор
  • Завідувач
  • Заступник директора
  • Заступник завідувача
  • Заступник керівника
  • Керівник

List of common competencies:

  • Лідерська компетентність
  • Організаційна компетентність
  • Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)

List of professional competencies:

  • Other: Розвиток управлінської компетентності
  1. Автономія закладу освіти: нормативно-правове регулювання 
  2. Результати аналітичного дослідження Центру ОсвітАналітика «Автономія закладів освіти та її вплив на якість управління освітою столиці» 
  3. Реальний стан запровадження автономії школи у м. Києві: проблеми, протиріччя, можливості 
  4. Можливі та ефективні форми реалізації автономії школи:
  • Досвід реалізації фінансової автономії у Фінансовому ліцеї м. Києва 
  • Особливості впровадження автономії ЗЗСО у Деснянському районі м. Києва 
  • Модель реалізації автономії школи у м. Бровари

Результати навчання:

-знання та розуміння сутності й можливостей автономії школи;

-розвиток особистих компетентностей учасників майстер-класу (критичне та системне мислення)