Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Бренд учителя

Підвищення власної та професійної ефективності діяльності вчителя шляхом реалізації наступних завдань: навички управління часом; удосконалення емоційної компетентності; формування навичок критичного мислення під час роботи з медіатекстами та вміння розпізнавати маніпуляції; розвиток комунікативних навичок педагогів; формування моделі правомірної поведінки вчителя; удосконалення майстерності педагога шляхом оволодіння інноваційними інструментами; створення блогу як форми цифрового портфоліо. Важливо! У разі, коли після підтвердження заявки не приходить лист-підтвердження на вказану Вами електронну пошту, перейдіть за покликанням: Перейти за покликанням (ім'я входу - ваша електронна пошта, пароль - був Вами створений при першій реєстрації на цій платформі).

Бренд учителя

Developers / Program Developments:

в.о. директора Центру професійного розвитку - Ірина Грицюк, консультанти Центру: Інна Саламіна, Віталій Дем'янчук, Наталія Трефяк, Мирослава Калин, Уляна Семенюк.

Main train directions:

  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)

Qualification form:

  • онлайн-навчання

Qualification types:

  • практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Вчитель

List of common competencies:

  • Лідерська компетентність

List of professional competencies:

  • Other: Всі професійні компетентності

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
  • А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б2. Емоційно-етична компетентність

1.Права та обов'язки вчителя у контексті сучасних освітніх реформ.

2. Дотримання академічної доброчесності як запорука якості освіти.

3. Основи креативної та конструктивної комунікації вчителя.

4. Критичне мислення як феномен медіаграмотності.

5. Тайм-менеджмент успішного педагога.

6. Ґейміфікація освітнього процесу.

7. Стресостійкість як значуща риса педагога в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

 

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників передбачає:

  • володіння навичками критичного мислення та аналізу інформації, вміння виявляти фейки та маніпуляції в медіа;
  • формування емоційної компетентності педагогів та самомотивації;
  • уміння використовувати техніки управління часом;
  • формування принципів чесного та справедливого навчання серед учасників освітнього процесу;
  • формування практичних вмінь та способів застосування правомірної поведінки;
  • володіння навичками високорозвиненої  креативної та конструктивної комунікації;
  • володіння сучасними комп’ютерними засоби гейміфікації та методиками їх застосування.