Комунальна установа «Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Гадяцької міської ради Полтавської області
Гадяцький ЦПРПП – установа, яка допомагає педагогам у здійсненні їх професійної діяльності, є локомотивом розвитку педагогічних працівників, працює на випередження, забезпечує індивідуальні професійні потреби педагогічних працівників.
- Лисенко Віталій Володимирович
- Мирошниченко Надія Миколаївна
- Ємець Софія Миколаївна
- Аколович Тетяна Петрівна
Наша місія:
Сприяти професійному розвитку педагогічних працівників, розбудувавши професійне педагогічне середовище як синергетичну взаємодію зацікавлених сторін на основі ціннісних засад та сталого партнерства, надавши можливість всім охочим отримати чи покращити знання, вміння, навички в межах професійної діяльності, що забезпечить досягнення високих стандартів якості освіти
Наша візія:
Гадяцький ЦПРПП – установа, яка допомагає педагогам у здійсненні їх професійної діяльності, є локомотивом розвитку педагогічних працівників, працює на випередження, забезпечує індивідуальні потреби педагогічних працівників щодо професійного розвитку, реагує на їх запити, створює можливості для професійного розвитку, напрацьовує базу даних з питань професійного розвитку, сприяє забезпеченню якості освіти Гадяцької, Великобудищанської, Краснолуцької, Лютенської, Петрівсько-Роменської, Сергіївської територіальних громад, змінює освіту за рахунок трансформації досвіду та впровадженням інновацій
Наші цінності:
Команда — віддані справі і поєднані єдиною метою професіонали, що діють проактивно, працюють творчо та прагнуть до саморозвитку.
Якість – завжди відстежуємо запити та пропонуємо якісний актуальний освітній продукт
Середовище для розвитку — створюємо культуру взаємин у поєднанні з культурами успіху і правил.
Інноваційність — впроваджуємо нові технології навчання.
Прозорість — чесність і відкритість стосунків як в середині організації, так і в зовнішніх діях.
Довіра – співпрацюємо на засадах партнерства та синергії.
Клієнтоорієнтованість — орієнтація на успіх Педагога, що постійно навчається.
Наші цілі:
Створити проєкт професійного розвитку педагогічних працівників (ППР) як розвивальне середовище, що забезпечує безперервну освіту педагогів у певній сукупності заходів, спрямованих на конкретний результат.
Створити можливості для побудови індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагогів через удосконалення раніше набутих та/або набуття нових компетентностей педагогічним працівникам у межах професійної діяльності або галузі знань з урахуванням вимог відповідного професійного стандарту.
Забезпечити постійну психологічну підтримку педагогічним працівникам та розвиток їх психологічної компетентності в умовах реалізації реформи освіти.
Створити кейси документів щодо особливостей організації освітнього процесу за різними формами здобуття освіти, у тому числі з використанням дистанційного навчання.
Створити ефективну систему навчання із використанням дистанційних технологій.
Впровадити в освітній процес ефективні навчальні стратегії.
Наші завдання:
1) узагальнюємо та поширюємо інформацію з питань професійного розвитку педагогічних працівників;
2) координуємо діяльність професійних спільнот педагогічних працівників;
3) формуємо та оприлюднюємо на власному вебсайті бази даних програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників, інші джерела інформації (вебресурси), необхідні для професійного розвитку педагогічних працівників;
4) забезпечуємо надання психологічної підтримки педагогічним працівникам;
5) організовуємо та проводимо консультування педагогічних працівників, зокрема з питань:
планування та визначення траєкторії їх професійного розвитку;
проведення супервізії;
розроблення документів закладу освіти;
особливостей організації освітнього процесу за різними формами здобуття освіти, у тому числі з використанням технологій дистанційного навчання;
впровадження компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного, інклюзивного підходів до навчання здобувачів освіти і нових освітніх технологій.
Employees of the center
of professional development
View all
Professional community
See allNews
See allПрофесійні спільноти – це цінний ресурс, який дає змогу освітянам постійно ділитися досвідом, підтримувати одне одного, обговорювати нові ідеї, діяти «на випередження», шукати шляхи подолання професійних труднощів і отримувати від цього задоволення, відчуваючи, що вони – частина чогось більшого, всупереч можливим розбіжностям у поглядах.
У професійному стандарті вчителя чільне місце займає трудова функція «безперервний професійний розвиток», що має тісний зв’язок із такою професійною компетентністю, як здатність до навчання впродовж життя. Зміст цієї компетентності розкрито через здатність визначати умови і ресурси розвитку впродовж життя та взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства і підтримки.
Комунальна установа «Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Гадяцької міської ради завжди акцентує увагу на питанні професійного розвитку педагогічних працівників, що передбачає постійну самоосвіту, участь у програмах підвищення кваліфікації та будь-які інші види і форми професійного зростання.
З метою координації роботи та підтримки територіальних професійних спільнот 08 січня 2024 року у онлайновому режимі проведено тематичну зустріч голів територіальних професійних спільнот педагогічних працівників закладів і установ освіти Гадяцької, Великобудищанської, Краснолуцької, Лютенської, Петрівсько-Роменської, Сергіївської територіальних громад з директором Гадяцького ЦПРПП Сергієм Майбородою "Організоване засідання спільнот – одна із складових професійного зростання педагогічних працівників".
Керівники професійних спільнот обговорили питання щодо організованого проведення до Січневих педагогічних студій територіальних професійних спільнот, зокрема: щодо форми звіту голови ТПС за І семестр, завдання щодо професійного зростання педагогічних працівників у ІІ семестрі 2023/2024 навчального року; щодо підготовки до атестації та сертифікації педагогічних працівників, новацій Положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 09 вересня 2022 року № 805; щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2024 році та діяльність Гадяцького ЦПРПП як суб’єкта підвищення кваліфікації; щодо підготовки до НМТ-2024; щодо підсумків проведення відбіркового етапу І туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2024» та підготовки до фінального етапу цього конкурсу; щодо результатів проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів, Міжнародних, Всеукраїнських та регіональних конкурсів та участь у обласних етапах олімпіад і конкурсів. І етапу конкурсу-захисту МАН та підготовку до обласних етапів; щодо роботи вебресурсів ТПС, Гадяцького ЦПРПП та інших питань відповідно до плану роботи ТПС на 2023/2024 навчальний рік.
Учасники заходу отримали для використання в роботі кейс документів для підготовки до Січневих педагогічних студій територіальних професійних спільнот (ТПС) педагогічних працівників закладів і установ освіти Гадяцької, Великобудищанської, Краснолуцької, Лютенської, Петрівсько-Роменської, Сергіївської громад.
- С. Майборода
- 30
27 грудня 2023 року комунальною установою «Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Гадяцької міської ради проведено засідання територіальної професійної спільноти педагогічних працівників закладів дошкільної освіти Гадяцької, Великобудищанської, Краснолуцької, Лютенської, Петрівсько-Роменської та Сергіївської територіальних громад у онлайн форматі.
Під час засідання були розглянуті питання підготовки педагогічних працівників до атестації, підвищення кваліфікації у 2024 році, робота веб-ресурсів ТПС тощо.
Ірина Устінова, голова ТПС педагогічних працівників ЗДО ознайомила учасників заходу із особливостями оцінювання якості освітнього процесу в ЗДО за методикою ECERS-3.
Тетяна Аколович, психолог Гадяцького ЦПРПП звернула увагу педагогів на умови проходження атестації та підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2024 році.
- С. Майборода
- 26
19 грудня 2023 року комунальною установою «Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Гадяцької міської ради на базі Гадяцького ліцею № 1 імені Олени Пчілки проведено засідання територіальної професійної спільноти працівників психологічної служби та психологічний курс для працівників психологічної служби закладів освіти Гадяцької, Великобудищанської, Краснолуцької, Лютенської, Петрівсько-Роменської та Сергіївської територіальних громад «Психолого-педагогічні методи та інструменти роботи практичного психолога/соціального педагога».
Даний психологічний курс має на меті запропонований алгоритм психологічної допомоги (супроводу) – актуалізація адаптивних і компенсаторних ресурсів особистості, мобілізація психологічного потенціалу учнів для подолання негативних наслідків надзвичайних обставин або складних життєвих ситуацій, в яких опинилися сім’ї внаслідок військового конфлікту.
У теоретичній частині психолог Гадяцького ЦПРПП Тетяна Аколович ознайомила присутніх з переліком діагностичного мінімуму у діяльності практичного психолога/соціального педагога, процедурою і техніками консультування в процесі соціально-психологічного супроводу дітей і сімей, які отримали травматичний досвід, алгоритмом роботи з клієнтом за запитом.
У практичній частині учасники засвоювали техніки збереження та відновлення психоемоційного здоров’я фахівця.
Під час засідання ТПС працівників психологічної служби були розглянуті питання підготовки педагогічних працівників до атестації, підвищення кваліфікації у 2024 році, робота веб-ресурсів та віртуальних кабінетів практичних психологів і соціальних педагогів на сайтах закладів освіти тощо.
Комунальна установа «Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Гадяцької міської ради висловлює вдячність колективу Гадяцького ліцею № 1 імені Олени Пчілки за допомогу у проведенні заходу.
- С. Майборода
- 26