Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

«Розвиток професійної компетентності учителів захисту України, основ медичних знань у сучасних реаліях »

Мета програми полягає у формуванні компетентностей учителів захисту України, основ медичних знань закладів загальної середньої освіти необхідних для досягнення мети та виконання завдань, визначених Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти

«Розвиток професійної компетентності учителів захисту України, основ медичних знань у сучасних реаліях »

Розробники / розробниці програми:

Бардачова О.С., завідувач навчальнометодичної лабораторії фізичної культури та захисту України

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)

Форма підвищення кваліфікації:

  • дистанційна

Види підвищення кваліфікації:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Інше: Учителі захисту України та основ медичних знань закладів загальної середньої освіти; викладачі закладів професійно-технічної та фахової передвищої освіти

Перелік загальних компетентностей:

  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Культурна компетентність
  • Лідерська компетентність
  • Підприємницька компетентність

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: Учителі захисту України та основ медичних знань

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
  • АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • В1. Інклюзивна компетентність
  • В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
  • В2. Здоров’язбережувальна компетентність
  • В2.2. Здатність здійснювати профілактично просвітницьку роботу з учнями та іншими учасниками освітнього процесу щодо безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни
  • В2.5. Здатність надавати домедичну допомогу учасникам освітнього процесу
  • Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
  • Г3.1. Здатність здійснювати оцінювання результатів навчання учнів

Навчально-тематичний план 

(очна/дистанційна форма навчання) 

                                                                  

№ Зміст В Л С П С.р.   
1. Інформаційно-мотиваційний модуль      
1.1. 

Стратегічні напрями розвитку освіти в Україні у ХХІ столітті. Концепція НУШ  

 

  
1.2 Емоційний  інтелект      як      основа           психологічної безпеки дітей і дорослих в екстремальних умовах життя  

 

 

1. 3. Формувальне оцінювання   
 Всього годин: 10   5   5   
2. Професійно-діяльнісний модуль      
2.1. Методологічно-дидактичні основи навчання учнів з інтелектуальними порушеннями    

             

2.2. Національно-патріотичне виховання особистості в умовах військового стану  

 

  
2.3. 

Використання сучасних цифрових технологій для формування в учнів Нової української школи національних та європейських цінностей (4 практ. заняття). 

 

   
2.4. Атестація педагогічних працівників в умовах воєнного стану    
2.5 Чому вчителю предметнику важко працювати з дітьми із ООП? Що робити?     

2.6 

 

Психосоціальна робота з дітьми внутрішньо переміщених осіб в освітньому середовищі 

 

 

 

 

 Всього годин: 1 8 8   1 0  
3. Рефлексивно-аналітичний модуль      
3.1.   Тестування    
 Всього годин: 2   2  
 Разом годин: 30 13  17  

Знає   міжнародне   і  вітчизняне законодавство в галузі освіти; 

Знає і розуміє сутность формувального оцінювання, стратегію здійснення формувального оцінювання;  

Вміє застосовувати формувальне оцінювання з метою підтримки учнів в освітньому процесі, забезпечувати компетентнісний та особистісно орієнтований підходи в навчанні 

Володіє   науково обґрунтованими методами       та технологіями        щодо організації інклюзивної освіти; створює  сприятливі умови для навчання та розвитку особистості учня; 

Використовує сучасні інформаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі проєктує         власну програму професійного розвитку 

Здійснює  рефлексію діяльності;