Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

«ЕФЕКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ФОРМИ ТА МЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИКИ В УМОВАХ НУШ»

Метою програми підвищення кваліфікації вчителів фізики є підвищення рівня сформованості базових компетентностей: доповнення, розширення, розвиток теоретичних і практичних знань, умінь, навичок та формування предметних компетентностей в умовах зростання вимог до рівня професійної кваліфікації вчителя фізики, оволодіння вчителями сучасними методами розв’язання педагогічних завдань, що постають перед Новою українською школою, розширення знань вчителів про високоефективні технології навчання в умовах Нової української школи

«ЕФЕКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ФОРМИ ТА МЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИКИ В  УМОВАХ НУШ»

Розробники / розробниці програми:

Шолохова Н.С., завідувачка навчально-методичної лабораторії математики, фізики та астрономії

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)

Форма підвищення кваліфікації:

  • очна, дистанційна

Види підвищення кваліфікації:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Викладач
  • Вчитель

Перелік загальних компетентностей:

  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Культурна компетентність
  • Лідерська компетентність
  • Підприємницька компетентність

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Фізика

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
  • А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
  • А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
  • А2.6. Здатність здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання учнів на засадах компетентнісного підходу
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
  • Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
  • В1. Інклюзивна компетентність
  • В1.2. Здатність до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами
  • В3. Проєктувальна компетентність
  • В3.1. Здатність проєктувати осередки навчання, виховання і розвитку учнів
  • Д1. Інноваційна компетентність
  • Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
  • Д3. Рефлексивна компетентність
  • Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби

                                   НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН 

 

№ 

з/п 

Назви  теоретичних   розділів л п с в 
 Модуль 1.Інформаційно-мотиваційний   
1.1 Культура професійного мовлення педагога, як ознака його  професійної компетентності     
1.2 Інтелектуальна і мовленева характеристика дітей з ООП   
  Усього:  2   4 
 Модуль 2. Професійно-діяльнісний   
2.1 Інтерактивні технології, як засіб розвитку когнітивної сфери учнів 2    
2.2 Активні технології в контексті особистісно зорієнтованого навчання   
2.3 Високоефективні технології в контексті розвивального навчання в умовах НУШ   
2.4 Когнітивна освітня технологія   
2.5 Особливості методики організації технології кооперативного навчання    
2.6 Домашній фізичний експеримент – найважливійший чинник формування дослідницьких та експериментальних навичок на уроках фізики   
2.7 Система фізичних задач для розвитку продуктивного мислення учнів на основі навчального дослідження   
2.8 Наукові, дидактичні, організаційні, технологічні аспекти STEM освіти  
2.9 Формувальне оцінювання навчальних дисциплін   
2.10 Робота з обдарованими дітьми в умовах дистанційного навчання   
2.11 Agile та Scrum технології в освіті. Нейротехнології  
  Усього: 12 12  24
 Модуль 3. Рефлексивно-аналітичний   
3.1. Інструктивно-методичне заняття     
3.2. Тестування   
  Усього:   2   2 
  Усього: 14 16  30

асвоїти концепції, принципи, основні закономірності розвитку фізичної освіти; 

  • розуміти ключові поняття  у сфері фізичної  освіти; 
  • оволодіти    науково      обґрунтованими  методами    та  сучасними технологіями; 
  • проектувати програму професійного розвитку особистості; 
  • здійснювати інформаційно-цифрову компетентність.