Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Дебати в школі. Майстерні для освітян (офлайн)

Поширення інформації про дебатну освіту. Залучення нових освітян та закладів освіти до всеукраїнського дебатного руху. Навчання освітян з метою запровадження ними в їхніх закладах дебатних клубів. Розширення дебатної спільноти в Україні.

Дебати в школі. Майстерні для освітян (офлайн)

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

ФОП Рухлова Ольга Вікторівна

Розробники / розробниці програми:

Ольга Рухлова, амбасадорка шкільного дебатного руху, співорганізаторка дебатного турніру “Афінський форум” (2018-2023), тренерка та вчителька.

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність

Форма підвищення кваліфікації:

  • онлайн-навчання

Види підвищення кваліфікації:

  • практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Усі

Перелік загальних компетентностей:

  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Лідерська компетентність
  • Мовленнєва та комунікаційна компетентність
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Громадянська освіта
  • Зарубіжна література
  • Іноземна мова (англійська)
  • Історія
  • Історія України
  • Історія (Всесвітня історія)
  • Мистецтво
  • Основи здоров’я
  • Правознавство
  • Українська література
  • Українська мова

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
  • А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
  1. Майстерка: “Дебати у школі: із чого почати? Комунікативні та дебатні вправи" (2 години).
  2. Самостійна робота: робота з наданим списком літератури (2 години).
  3. Майстерка: "Формат Карла Поппера” (2 години).
  4. Самостійна робота: робота з наданим списком літератури (2 години).
  5. Майстерка “Всесвітній шкільний формат дебатів” (2 години).
  6. Самостійна робота: робота з наданим списком літератури (2 години).
  7. Воркшоп “Дебати між учасниками_цями" (2 години).
  8. Самостійна робота: рефлексія, робота з наданим списком літератури (3 години).
  9. Майстерка: “Тренерство та суддівство в дебатах” (2 години).
  10. Самостійна робота: рефлексія (1 година).

Учасники дізнаються про дебати як навчальну технологію та інтелектуальну гру, зрозуміють основні елементи дебатів, опанують базові навички аргументації, ознайомляться з різними форматами шкільних дебатів: форматом Карла Поппера та Всесвітнім шкільним форматом (особливості, регламент виступів, ролі спікерів); опанують інструменти тренерства та суддівства в дебатах.

Організація навчання за запитом на rukhlova.olha@gmail.com. Групи від 6 осіб.