Мовна майстерня. Практичний курс для педагогічних працівників
Розвиток мовно-комунікативної компетентності педагога для забезпечення ефективної професійно-педагогічної комунікації
Подати заявку
260
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
КУ "Центр професійного розвитку педагогічних працівників" Роменської міської ради Сумської областіРозробники / розробниці програми:
КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Роменської міської ради Сумської області, Наталія Шкурська, консультант ЦПРПП РМР, учитель української мови та літератури; Зоя Киях, консультант ЦПРПП РМР, учитель української мови та літератури.Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вихователя
- Асистент вчителя
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Вчитель
- Керівник
- Керівник гуртка
- Логопед
- Педагог-організатор
Перелік загальних компетентностей:
- Вільне володіння державною мовою
- Культурна компетентність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: здатність забезпечувати здобуття освіти державною мовою; здатність формувати і розвивати мовно-комунікативні уміння та навички здобувачів освіти
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання і розвитку учнів
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
|
|