Освітня толока 2.0.Емоційний та штучний інтелекти. Ефективніші, стійкіші РАЗОМ.
Сприяти професійному розвитку педагогів через інтеграцію інноваційних підходів та інструментів штучного інтелекту, а також формування навичка емоційної стійкості. Забезпечити учасників практичними знаннями для оптимізації освітнього процесу, створення сучасного навчального контенту та підтримки емоційного балансу, що сприятиме ефективності та стійкості в умовах сучасних викликів.
Подати заявку
134
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Думишинець Олександр ВікторовичРозробники / розробниці програми:
Олександр Думишинець Олена Пітух Людмила ТкаченкоОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
Форма підвищення кваліфікації:
- очна
Види підвищення кваліфікації:
- майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Вихователь
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
Перелік загальних компетентностей:
- Емоційно-етична компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інформатика
- Інше: Інклюзія
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
Тренінг-практикум «Штучний інтелект для вчителя: ефективніші разом»
- Основи генеративного ШІ: можливості для освітян.
- Правила формування ефективних запитів (промптинг) для отримання якісних результатів.
- Використання інструментів ШІ для створення:
- Аудіо- та відеоматеріалів.
- Інтерактивних презентацій.
- Практичні вправи: створення власного освітнього контенту під керівництвом тренера.
- Кастомізація ШІ для індивідуальних потреб педагога.
- Дискусія: інтеграція ШІ в навчальний процес і позакласну діяльність.
Тренер : Олександр Думишинець
Тренінг-ресурс «Емоційний інтелект учителя: стійкіші разом»
- Що таке емоційний інтелект? Розпізнавання емоцій та емоційних станів у себе та учнів.
- Інструменти взаємодії, взаємодопомоги та підтримки емоційного балансу.
- Робота з душевними станами
Професійний розвиток учасників у галузі штучного інтелекту:
- Учасники ефективно використовують інструменти ШІ для створення навчальних матеріалів (аудіо, відео, інтерактивних презентацій).
- Освоять основи формулювання правильних запитів (промптинг) для генеративного ШІ з надання якісних і релевантних результатів.
- Зможуть адаптувати інструменти ШІ до власних потреб та потреб учнів.
Інтеграція інновацій у навчальний процес:
- Учасники отримують ідеї та практичні інструкції для впровадження технологій ШІ в освітній і позакласний процес.
- Навчатися заощаджувати час і оптимізувати щоденні робочі завдання за допомогою цифрових інструментів.
Розвиток душевного інтелекту педагогів:
- Учасники розвинути навички розпізнавання власних емоційних станів і станів інших людей, зокрема учнів.
- Освоять техніку підтримки емоційного балансу та взаємодопомоги в колективі.
- Отримують рекомендації щодо запобігання професійному здоров’ю та відновлення емоційного ресурсу.
Стійкість та мотивація:
- Учасники підвищують свою емоційну стійкість, що сприятиме ефективній роботі навіть у стресових ситуаціях.
- Відчують підтримку з боку однодумців, що мотивують до подальшого професійного розвитку.
Практичні результати:
- Кожен учасник створює власний освітній контент у ході тренінгу.
- Отримує чіткий план дій для отримання знань у практику.