Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Перші результати опитування: досліджуємо, покращуємо роботу та функціонал EdWay

  • 02 May 2023, 20:53
  • Д. Дегтярьов
  • 375
None

Опитування користувачів / користувачок — важлива складова розвитку будь-якої платформи, і наша платформа «EdWay» не є винятком. 

На початку квітня ми розпочали дослідження думок користувацького кола платформи, щоб дізнатися, як покращити роботу та функціонал платформи, на що звернути увагу, і ми ділимося з вами першими результатами опитування.

Більшість респондентів/-ок платформи — упевнені користувачі/-ки цифрових технологій — 58,3 %.

Інтерфейс платформи вважають:

  • зрозумілим і привабливим — 62,5 %;

  • зручним — 70,8 %;

  • інтуїтивно зрозумілим — 54,2 %.

Освітяни / освітянки визначають зону для професійного зростання:

  • інтуїтивно — 20,8 %;

  • орієнтуючись на тренди в освіті — 70,8 %;

  • здійснюючи самооцінювання — 70,8 %;

  • за рекомендацією колег, які завершили корисні, на їхню думку, програми підвищення кваліфікації — 58,3 %.

Приємно, що 95,8 % педагогів складають індивідуальний план підвищення кваліфікації, щоб забезпечити свій професійний розвиток, визначаючи напрями підвищення кваліфікації, форму навчання. Найбільші труднощі, які виникають під час планування, — це знайти курси за програмою підвищення кваліфікації, які б відповідали особистим запитам та вимогам.

Очній формі навчання за програмами підвищення кваліфікації віддають перевагу 58,3 % респондентів/-ок. Три найзатребуваніші види  підвищення кваліфікації:

  • курси (навчання за ППК) — 83,3 %;

  • майстер-класи (навчання за ППК) — 75 %;

  • тренінги (навчання за ППК) — 7 5%.

Критерії, за якими освітяни/-ки обирають програми підвищення кваліфікації — це актуальність теми (79,2 %), якість викладання (62,5 %), доступність матеріалів (70,8 %).

Суб'єкти підвищення кваліфікації, яких обрали б імовірніше за все респонденти/-ки:

  • заклади післядипломної педагогічної освіти — 79,2 %;

  • наукова установа / заклад / заклад освіти — 45,8 %;

  • той, хто має відповідний КВЕД — 41,7 %.

4,2 % програм підвищення кваліфікації освітяни/-ки опановують для власного саморозвитку і не потребують документа про успішне завершення навчання.

Найактуальніші для педагогічних працівників/-иць такі напрями професійного розвитку:

  • як навчати невмотивоване учнівство;

  • інклюзивний, психологічний супровід навчального процесу;

  • розвиток цифрових та інформаційно-комунікаційних технологій.

Ми дуже вдячні нашим користувачам/-кам за участь в опитуванні та за цінні поради, пропозиції щодо вдосконалення нашої платформи. Наша команда працює над удосконаленням платформи щодня, і ми впевнені, що завдяки взаємодії та співпраці зможемо створити ще більш ефективну та корисну платформу для навчання освітян / освітянок.

Кожна Ваша думка для нас важлива!

Опитування триває до 31 травня 2023 року. Усі охочі можуть взяти в ньому участь і висловити власну думку щодо наявного функціоналу, пропозиції щодо того, чого бракує і що є вкрай необхідним. 

Просимо Вас приділити час і заповнити запропоновану форму опитування. Максимальний час для заповнення форми займе у Вас до 30 хвилин.

А до другої річниці з Дня народження платформи ми проведемо розіграш 5 брендованих призів серед учасників і учасниць опитування за електронними адресами, що збираються у формі опитування.

Зростаймо разом з EdWay! Разом до Перемоги у всіх сенсах!

Разом до кращого майбутнього освіти України!