Шановна спільното платформи EdWay!
Ми продовжуємо серію консультативних вебінарів з використання функціоналу платформи.
Дякуємо всім, хто доєдналися до консультативного вебінару для суб'єктів підвищення кваліфікації 02 червня. Якщо у Вас не вийшло приєднатися до вебінару онлайн, пропонуємо переглянути його в записі. Покликання на запис вебінару отут за покликанням.
Наш наступний відкритий консультативний вебінар для адміністраторів закладів освіти.
Цей вебінар є чудовою нагодою дізнатися більше про оновлення та функціональні можливості, які платформа EdWay надає адміністрації закладу освіти. EdWay не лише є інструментом для навчання вчителів, але й має цілу низку функціоналу, спеціально розробленого для менеджерського складу закладу освіти, що сприяє ефективному управлінню освітніми процесами.
- Дата: 9 червня 2023 року
- Час: 16:00
- Тривалість: до 2 годин
- Формат: онлайн-зустріч
- Місце: платформа Zoom
- Покликання для входу: https://us06web.zoom.us/j/6090656413
Якщо маєте запитання, можете заздалегідь їх поставити, заповнивши форму за покликанням, або завітайте та запитайте нас у прямому етері.
Під час вебінару наша команда представить вам огляд функцій EdWay, а також розкриє можливості, які вони надають для розширення Вашого професійного потенціалу та підвищення рівня Ваших професійних навичок.
Основні питання, які будуть розглянуті на вебінарі:
-
Для яких закладів освіти попередньо створені кабінети?
-
Хто і як може активувати кабінет закладу освіти?
-
Як активувати кабінет закладу освіти?
-
Як знайти на платформі певний заклад освіти?
-
Як перейменувати заклад освіти на платформі?
-
Як відредагувати дані закладу освіти?
-
Як призначити модератора/-ку Кабінету закладу освіти?
-
Чим відрізняється Кабінет інклюзивно-ресурсного центру від Кабінету закладу освіти?
-
Якого розміру завантажувати зображення?
-
Як створити кабінет закладу освіти, який не знаходжу на платформі?
-
З яких причин може бути відхилений запит на активацію кабінету закладу освіти?
-
Як здійснюється зв'язок педагогічних працівників/-иць із закладом освіти?
-
Як переглянути профіль педагогічного/-ої працівника/-иці закладу освіти?
-
Як скористатися функціоналом платформи, щоб вивчити попит педагогічної спільноти закладу освіти на підвищення кваліфікації?
-
Які інструменти доступні для моніторингу та аналітики?
-
Як згенерувати та оприлюднити орієнтовний план підвищення кваліфікації?
Після презентації буде проведена сесія «запитання-відповді».
З нетерпінням чекаємо зустрічі з Вами на нашому вебінарі!