Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Матвєєва Лариса. Documents on advanced training

Certificate background
Subject of advanced training EdCamp-in-a-box
Сертифікат про підвищення кваліфікації
receives
Матвєєва Лариса
as evidence of successful completion program підвищення кваліфікації
on the topic «Афілійований міні-EdCamp Kyiv Educator "ППО в дії: Підтримуємо. Перемагаємо. Обʼєднуємо"»
Олександр ЕЛЬКІН Голова Ради ГО «ЕдКемп Україна», кандидат технічних наук
Сертифікат про підвищення кваліфікації
Сертифікат про підвищення кваліфікації
Владислава БАНДУРКО Координаторка події
Сертифікат про підвищення кваліфікації
Людмила ТАБОЛІНА Координаторка події
Сертифікат про підвищення кваліфікації
EdWay logo Document account: 0247-00891-2024-00211 Published on the National Platform of Opportunities
of professional development of pedagogical workers "EdWay"
https://edway.in.ua/uk/mpk/891/detail/
Certificate background
  • Qualification form: очна.
  • Qualification type: (не)конференція у форматі EdCamp
  • Volume in hours: 9.00
  • Volume in ECTS loans: 0.30
  • Main train directions: використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку, емоційно-етична компетентність, інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами, мовленнєва, комунікаційна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки, розвиток професійних компетентностей (знання навчально…
  • Achieved results: підвищено професійну компетентність з питань застосування інноваційних методів навчання в освітньому процесі; розвинуто навички формування зацікавленості учнівства до навчання.
  • Date of issue: March 22, 2024
Document account: 0247-00891-2024-00211 Published on the National Platform of Opportunities
of professional development of pedagogical workers "EdWay"
Partners: