Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Врублевська Наталія. Documents on advanced training

Certificate background
Subject of advanced training EdCamp-in-a-box
Сертифікат про підвищення кваліфікації
receives
Врублевська Наталія
as evidence of successful completion program підвищення кваліфікації
on the topic «Афілійований міні-EdCamp Ternopil Lyceum 15 "Сучасна школа: виклики, трансформації, перспективи"»
Олександр ЕЛЬКІН Голова Ради ГО «ЕдКемп Україна», кандидат технічних наук
Сертифікат про підвищення кваліфікації
Сертифікат про підвищення кваліфікації
Наталія ШУМʼЯК Координаторка події
Сертифікат про підвищення кваліфікації
EdWay logo Document account: 0247-00935-2024-46607 Published on the National Platform of Opportunities
of professional development of pedagogical workers "EdWay"
https://edway.in.ua/uk/mpk/935/detail/
Certificate background
  • Qualification form: очна.
  • Qualification type: (не)конференція у форматі EdCamp
  • Volume in hours: 9.00
  • Volume in ECTS loans: 0.30
  • Main train directions: використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку, емоційно-етична компетентність, інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами, мовленнєва, комунікаційна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки, розвиток професійних компетентностей (знання навчально…
  • Achieved results: опановано методи і прийоми для формування вміння концентрувати дії, актуалізувати внутрішні і зовнішніх ресурси; розвинуто компетенції щодо побудови партнерської взаємодії учасників/-иць освітнього процесу, співпраці закладів освіти та громади.
  • Date of issue: April 22, 2024
Document account: 0247-00935-2024-46607 Published on the National Platform of Opportunities
of professional development of pedagogical workers "EdWay"
Partners: