Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Курова Анастасія. Documents on advanced training

Certificate background
Subject of advanced training EdCamp-in-a-box
Сертифікат про підвищення кваліфікації
receives
Курова Анастасія
as evidence of successful completion program підвищення кваліфікації
on the topic «Магістральний міні-EdCamp Melitopol "Там де є українське вчительство, там — українська освіта! "»
Олександр ЕЛЬКІН Голова Ради ГО «ЕдКемп Україна», кандидат технічних наук
Сертифікат про підвищення кваліфікації
Сертифікат про підвищення кваліфікації
Тетяна КОЛІСНИК Координаторка події
Сертифікат про підвищення кваліфікації
Наталія САВЧЕНКО Координаторка події
Сертифікат про підвищення кваліфікації
Олена ТЮРІНА Координаторка події
Сертифікат про підвищення кваліфікації
EdWay logo Document account: 0247-01037-2024-51999 Published on the National Platform of Opportunities
of professional development of pedagogical workers "EdWay"
https://edway.in.ua/uk/mpk/1037/detail/
Certificate background
  • Qualification form: очна.
  • Qualification type: (не)конференція у форматі EdCamp
  • Volume in hours: 9.00
  • Volume in ECTS loans: 0.30
  • Main train directions: використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку, емоційно-етична компетентність, інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами, мовленнєва, комунікаційна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки, розвиток управлінської компетентності (для керівників …
  • Achieved results: опановано практики ефективної роботи у закладах освіти щодо створення безпечного, недискримінаційного та інклюзивного освітнього середовища.
  • Date of issue: July 4, 2024
Document account: 0247-01037-2024-51999 Published on the National Platform of Opportunities
of professional development of pedagogical workers "EdWay"
Partners: