Подчерняєва Наталія. Documents on advanced training

Subject of advanced training
EdCamp-академія

Сертифікат про підвищення кваліфікації
receives
Подчерняєва Наталія
as evidence of successful completion
program підвищення кваліфікації
on the topic
«Шляхи розвитку резилієнтності вчителя»
Олег Марущенко
Ментор EdCamp-академії, кандидат соціологічних наук, ФОП

of professional development of pedagogical workers "EdWay"
- Qualification form: онлайн-навчання.
- Qualification type: практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації).
- Volume in hours: 11.00
- Volume in ECTS loans: 0.37
- Main train directions: емоційно-етична компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки.
- Achieved results: В результаті проходження програми сформовано розуміння основних понять з теми; сформовані уміння застосовувати окремі психологічні прийоми для тренування навичок координації емоцій та цілеспрямованої поведінки; засвоєно прийоми психологічної самодопомоги, навички самоефективності та проактивної поведінки; удосконалено уміння самооцінки власної резильєнтності, емоційної саморегуляції, особистісних стратегій розвитку, а також ефективності прийомів самодопомоги і профілактики ПТСР.
- Date of issue: Sept. 7, 2022
Document account: 0207-00413-2022-05806
Published on the National Platform of Opportunities
of professional development of pedagogical workers "EdWay"
of professional development of pedagogical workers "EdWay"
- Advanced training subject page edway.in.ua/uk/spk/207/detail/
- Program підвищення кваліфікації edway.in.ua/uk/mpk/413/detail/