Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Кирилюк Ірина. Documents on advanced training

Certificate background
Subject of advanced training EdCamp-in-a-box
Сертифікат про підвищення кваліфікації
receives
Кирилюк Ірина
as evidence of successful completion program підвищення кваліфікації
on the topic «Магістральний міні-EdCamp Vinnytsia Lyceum 18 "Розвиваємось самі, щоб надихати спільноту: баланс в освіті"»
Олександр ЕЛЬКІН Голова Ради ГО «ЕдКемп Україна», кандидат технічних наук
Сертифікат про підвищення кваліфікації
Сертифікат про підвищення кваліфікації
Ірина МАТКОВСЬКА Координаторка події
Сертифікат про підвищення кваліфікації
Світлана ЯРОШЕНКО Координаторка події
Сертифікат про підвищення кваліфікації
EdWay logo Document account: 0247-01338-2025-64061 Published on the National Platform of Opportunities
of professional development of pedagogical workers "EdWay"
https://edway.in.ua/uk/mpk/1338/detail/
Certificate background
  • Qualification form: очна.
  • Qualification type: (не)конференція у форматі EdCamp
  • Volume in hours: 9.00
  • Volume in ECTS loans: 0.30
  • Main train directions: використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку, емоційно-етична компетентність, інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами, мовленнєва, комунікаційна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки, розвиток управлінської компетентності (для керівників …
  • Achieved results: підвищено педагогічну кваліфікацію з питань добору інструментів для створення атмосфери балансу в освітньому процесі; опановано практики емоційного благополуччя та впливу на громаду через освіту.
  • Date of issue: May 20, 2025
Document account: 0247-01338-2025-64061 Published on the National Platform of Opportunities
of professional development of pedagogical workers "EdWay"