Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Цехмейструк Альона. Documents on advanced training

Certificate background
Subject of advanced training EdCamp-in-a-box
Сертифікат про підвищення кваліфікації
receives
Цехмейструк Альона
as evidence of successful completion program підвищення кваліфікації
on the topic «Магістральний міні-EdCamp Khoroshiv "Вчительська спільнота як двигун змін"»
Олександр ЕЛЬКІН Голова Ради ГО «ЕдКемп Україна», кандидат технічних наук
Сертифікат про підвищення кваліфікації
Сертифікат про підвищення кваліфікації
Олена ГАМСЬКА Координаторка події
Сертифікат про підвищення кваліфікації
Ольга СТЕЛЬМАЩУК Координаторка події
Сертифікат про підвищення кваліфікації
EdWay logo Document account: 0247-01359-2025-24760 Published on the National Platform of Opportunities
of professional development of pedagogical workers "EdWay"
https://edway.in.ua/uk/mpk/1359/detail/
Certificate background
  • Qualification form: .
  • Qualification type: (не)конференція у форматі EdCamp
  • Volume in hours: 9.00
  • Volume in ECTS loans: 0.30
  • Main train directions: використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку, емоційно-етична компетентність, інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами, мовленнєва, комунікаційна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки, розвиток професійних компетентностей (знання навчально…
  • Achieved results: поглиблено розуміння важливості професійної взаємодії, підтримки та обміну досвідом між педагогами для формування спільного бачення розвитку освіти; опановано нові підходи для трансформацій освіти в умовах сучасних викликів.
  • Date of issue: June 21, 2025
Document account: 0247-01359-2025-24760 Published on the National Platform of Opportunities
of professional development of pedagogical workers "EdWay"