Кондратенко Олена. Documents on advanced training
Subject of advanced training
EdCamp-академія
Сертифікат про підвищення кваліфікації
receives
Кондратенко Олена
as evidence of successful completion
program підвищення кваліфікації
on the topic
«На одній Wi-Fi хвилі з учнями та ученицями: технологія змішаного навчання на заняттях української мови»
Олеся Чайківська
Розробниця і тренерка програми
Document account: 0207-00322-2022-04166
Published on the National Platform of Opportunities
of professional development of pedagogical workers "EdWay"
of professional development of pedagogical workers "EdWay"
- Qualification form: онлайн-навчання.
- Qualification type: практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації).
- Volume in hours: 15.00
- Volume in ECTS loans: 0.50
- Main train directions: емоційно-етична компетентність, мовленнєва, комунікаційна компетентність, розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту», цифрова компетентність.
- Achieved results: сформовано навички володіння технологією змішаного навчання, опановано ротаційні моделі «перевернутий клас», «ротація за станціями»; вдосконалено компетентності, пов’язані з використанням цифрових технологій в освітньому процесі та ефективною комунікацією; навички критичного мислення, фасилітації, організації партнерської взаємодії, командної роботи; розвинуто фахові і загальні компетентності та навички побудови індивідуальної траєкторії професійного розвитку в концепції навчання впродовж життя.
- Date of issue: Feb. 22, 2022
Document account: 0207-00322-2022-04166
Published on the National Platform of Opportunities
of professional development of pedagogical workers "EdWay"
of professional development of pedagogical workers "EdWay"
- Advanced training subject page https://edway.in.ua/uk/spk/207/detail/
- Program підвищення кваліфікації https://edway.in.ua/uk/mpk/322/detail/