1
|
-
використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
-
емоційно-етична компетентність
-
інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
-
мовленнєва, комунікаційна компетентність
-
психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
-
розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
-
розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
-
формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
|
EdCamp-in-a-box
|
1
|
|
2
|
-
емоційно-етична компетентність
-
інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
-
психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
-
розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
|
Студія особистісного зростання в інклюзивній освіті
|
1
|
|
3
|
-
використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
-
емоційно-етична компетентність
-
інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
-
мовленнєва, комунікаційна компетентність
-
психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
-
розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
-
розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
-
формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
|
EdCamp-in-a-box
|
1
|
|
4
|
-
використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
-
емоційно-етична компетентність
-
інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
-
мовленнєва, комунікаційна компетентність
-
психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
-
розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
|
EdCamp-in-a-box
|
1
|
|
5
|
-
використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
-
емоційно-етична компетентність
-
інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
-
мовленнєва, комунікаційна компетентність
-
психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
-
розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
-
розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
-
формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
|
EdCamp-in-a-box
|
1
|
|