використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
емоційно-етична компетентність
розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
емоційно-етична компетентність
розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
емоційно-етична компетентність
розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
емоційно-етична компетентність
розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»