Майндмеппінг сучасного вчителя
Що таке Mindmapping (майндмеппінг): карти знань, інтелект-карти тощо; - Як правильно малювати карти знань? Концепція Тоні Бюзена; - Приклади завдань з використанням Mindmapping; - Цифрові ресурси для створення Mindmapping
Subject of advanced training:
Благодійна організація «Благодійний фонд «Схід-СОС»Developers / Program Developments:
Сокол Ірина Миколаївна - кандидатка педагогічних наук, доцентка, вчителька інформатики Комунального закладу "Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Січовий колегіум" Запорізької обласної ради. Співавторка модельної програми “Робототехніка, 5-6 класи” Фіналістка Global Teacher Prize Ukraine -2022, в номінації “Вчитель-новатор” Авторка методичних посібників з робототехніки, квест-технології, сервісів Веб 2.0 тощо.Person (s) executing the program:
Main train directions:
- цифрова компетентність
Qualification form:
- очна
Qualification types:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Асистент вчителя
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Педагог-організатор
List of common competencies:
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Цифрова
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
Що таке Mindmapping
Як правильно малювати карти знань
Приклади завдань з використанням Mindmapping
Цифрові ресурси для створення Mindmapping
Розуміння концепції Mindmapping:
- Зможуть пояснити, що таке майндмеппінг і які його переваги.
2. Навички створення карт знань:
- Опанують основні принципи створення інтелект-карт за концепцією Тоні Бюзена.
- Зможуть правильно використовувати кольори, символи та зображення для ефективного представлення інформації.
3. Практичне застосування:
- Зможуть самостійно створювати інтелект-карти для запам'ятовування інформації, планування проектів та вирішення проблем.
4. Використання цифрових ресурсів:
- Педагоги ознайомляться з популярними інструментами та програмами для створення майндмепів.
- Зможуть вибрати і використовувати відповідні цифрові ресурси для своїх потреб.