ШІ для вчителя: методичні рекомендації
Під час тренінгу розглянемо методичні рекомендації МОН щодо впровадження штучного інтелекту в освіті, попрацюємо з сервісами для генерації музики, відео, мемів, презентацій та інше.
Subject of advanced training:
Благодійна організація «Благодійний фонд «Схід-СОС»Developers / Program Developments:
Сокол Ірина Миколаївна - кандидатка педагогічних наук, доцентка, вчителька інформатики Комунального закладу "Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Січовий колегіум" Запорізької обласної ради. Співавторка модельної програми “Робототехніка, 5-6 класи” Фіналістка Global Teacher Prize Ukraine -2022, в номінації “Вчитель-новатор” Авторка методичних посібників з робототехніки, квест-технології, сервісів Веб 2.0 тощо.Person (s) executing the program:
Main train directions:
- цифрова компетентність
Qualification form:
- очна
Qualification types:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Асистент вчителя
- Вчитель
- Директор
List of common competencies:
- Інноваційна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Цифрова
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- Ознайомлення з основами штучного інтелекту: Надати вчителям базові знання про принципи роботи та можливості ШІ в освіті.
- Інтеграція ШІ в навчальний процес: Навчити вчителів ефективно використовувати інструменти ШІ для підвищення якості викладання та персоналізації навчання.
- Розробка методичних рекомендацій: Створити практичні інструкції для вчителів щодо впровадження ШІ в різні навчальні дисципліни.
- Підвищення цифрової грамотності вчителів: Розвивати навички роботи з сучасними технологіями, зокрема ШІ, для вдосконалення освітнього процесу.
- Етичні аспекти використання ШІ: Сформувати розуміння етичних питань, пов'язаних із застосуванням ШІ в освіті, та забезпечити відповідальне використання цих технологій.
- Методичні рекомендації МОН щодо впровадження штучного інтелекту в освіті
- Знання про ШІ: Вчителі отримають базове розуміння принципів роботи штучного інтелекту та його можливостей у освітньому середовищі.
- Навички інтеграції ШІ: Педагоги зможуть ефективно впроваджувати інструменти ШІ в навчальний процес для підвищення його ефективності та індивідуалізації.
- Створення методичних матеріалів: Вчителі розроблять власні методичні рекомендації щодо застосування ШІ у викладанні різних предметів.
- Підвищена цифрова грамотність: Учасники покращать свої навички роботи з цифровими технологіями, зокрема зі штучним інтелектом.
- Етичне використання ШІ: Вчителі будуть обізнані щодо етичних аспектів застосування ШІ та зможуть відповідально використовувати ці технології в освітньому процесі.