Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

ШІ для вчителя: методичні рекомендації

Під час тренінгу розглянемо методичні рекомендації МОН щодо впровадження штучного інтелекту в освіті, попрацюємо з сервісами для генерації музики, відео, мемів, презентацій та інше.

ШІ для вчителя: методичні рекомендації

Developers / Program Developments:

Сокол Ірина Миколаївна - кандидатка педагогічних наук, доцентка, вчителька інформатики Комунального закладу "Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Січовий колегіум" Запорізької обласної ради. Співавторка модельної програми “Робототехніка, 5-6 класи” Фіналістка Global Teacher Prize Ukraine -2022, в номінації “Вчитель-новатор” Авторка методичних посібників з робототехніки, квест-технології, сервісів Веб 2.0 тощо.

Main train directions:

  • цифрова компетентність

Qualification form:

  • очна

Qualification types:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Асистент вчителя
  • Вчитель
  • Директор

List of common competencies:

  • Інноваційна компетентність
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Цифрова

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • Ознайомлення з основами штучного інтелекту: Надати вчителям базові знання про принципи роботи та можливості ШІ в освіті.
  • Інтеграція ШІ в навчальний процес: Навчити вчителів ефективно використовувати інструменти ШІ для підвищення якості викладання та персоналізації навчання.
  • Розробка методичних рекомендацій: Створити практичні інструкції для вчителів щодо впровадження ШІ в різні навчальні дисципліни.
  • Підвищення цифрової грамотності вчителів: Розвивати навички роботи з сучасними технологіями, зокрема ШІ, для вдосконалення освітнього процесу.
  • Етичні аспекти використання ШІ: Сформувати розуміння етичних питань, пов'язаних із застосуванням ШІ в освіті, та забезпечити відповідальне використання цих технологій.
  • Методичні рекомендації МОН щодо впровадження штучного інтелекту в освіті
  • Знання про ШІ: Вчителі отримають базове розуміння принципів роботи штучного інтелекту та його можливостей у освітньому середовищі.
  • Навички інтеграції ШІ: Педагоги зможуть ефективно впроваджувати інструменти ШІ в навчальний процес для підвищення його ефективності та індивідуалізації.
  • Створення методичних матеріалів: Вчителі розроблять власні методичні рекомендації щодо застосування ШІ у викладанні різних предметів.
  • Підвищена цифрова грамотність: Учасники покращать свої навички роботи з цифровими технологіями, зокрема зі штучним інтелектом.
  • Етичне використання ШІ: Вчителі будуть обізнані щодо етичних аспектів застосування ШІ та зможуть відповідально використовувати ці технології в освітньому процесі.