Особистісна рефлексія педагога як запорука професійного розвитку
Метою програми є розвиток навичок особистісної рефлексії у педагогів, що сприяє їхньому професійному зростанню та підвищенню ефективності викладання. Програма допомагає вчителям усвідомлено аналізувати власну педагогічну діяльність і приймати обґрунтовані рішення для її вдосконалення. Розвиток рефлексивних навичок дозволяє педагогам краще розуміти свої сильні та слабкі сторони, що є важливим для тривалої професійної самореалізації.
Subject of advanced training:
Благодійна організація «Благодійний фонд «Схід-СОС»Developers / Program Developments:
Луцюк Олена Анатоліївна, практичний психолог вищої категоріїPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- Other: Психологічна компетентність
Qualification form:
- очна
Qualification types:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Асистент вчителя
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
List of common competencies:
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
- Рефлексивна компетентність
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Психологічна
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- Б1. Психологічна компетентність
- В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
- Особистісна рефлексія: теоретичні основи
Визначення та важливість особистісної рефлексії
Інструменти та методи особистісної рефлексії
Вплив рефлексії на професійне становлення та зростання
Поглиблене самопізнання: Педагоги краще розумітимуть свої сильні та слабкі сторони в професійній діяльності.
Розвиток рефлексивних навичок: Учасники навчаться аналізувати свою роботу та приймати обґрунтовані рішення для її вдосконалення.
Підвищення професійної ефективності: Завдяки рефлексії педагоги зможуть покращити якість викладання та взаємодії з учнями.
Зміцнення впевненості у власних силах: Педагоги стануть більш впевненими у своїй професійній компетентності.
Тривале професійне зростання: Учасники програми здобудуть навички, що сприятимуть їхньому подальшому професійному розвитку та самореалізації.