Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Особистісна рефлексія педагога як запорука професійного розвитку

Метою програми є розвиток навичок особистісної рефлексії у педагогів, що сприяє їхньому професійному зростанню та підвищенню ефективності викладання. Програма допомагає вчителям усвідомлено аналізувати власну педагогічну діяльність і приймати обґрунтовані рішення для її вдосконалення. Розвиток рефлексивних навичок дозволяє педагогам краще розуміти свої сильні та слабкі сторони, що є важливим для тривалої професійної самореалізації.

Особистісна рефлексія педагога як запорука професійного розвитку

Developers / Program Developments:

Луцюк Олена Анатоліївна, практичний психолог вищої категорії

Main train directions:

  • Other: Психологічна компетентність

Qualification form:

  • очна

Qualification types:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Асистент вчителя
  • Вчитель
  • Директор
  • Заступник директора

List of common competencies:

  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
  • Рефлексивна компетентність

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Психологічна

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • Б1. Психологічна компетентність
  • В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
  • Особистісна рефлексія: теоретичні основи
    Визначення та важливість особистісної рефлексії
    Інструменти та методи особистісної рефлексії
    Вплив рефлексії на професійне становлення та зростання


     

Поглиблене самопізнання: Педагоги краще розумітимуть свої сильні та слабкі сторони в професійній діяльності.

Розвиток рефлексивних навичок: Учасники навчаться аналізувати свою роботу та приймати обґрунтовані рішення для її вдосконалення.

Підвищення професійної ефективності: Завдяки рефлексії педагоги зможуть покращити якість викладання та взаємодії з учнями.

Зміцнення впевненості у власних силах: Педагоги стануть більш впевненими у своїй професійній компетентності.

Тривале професійне зростання: Учасники програми здобудуть навички, що сприятимуть їхньому подальшому професійному розвитку та самореалізації.