Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Розвиток психологічної компетентності педагога: Прокрастинація: визначення, види, способи подолання

Метою тренінгу "Розвиток психологічної компетентності педагога: Прокрастинація: визначення, види, способи подолання" є підвищення обізнаності педагогів щодо природи прокрастинації та її впливу на професійну діяльність. Учасники навчаться розпізнавати різні види прокрастинації та отримають практичні інструменти для її подолання. Тренінг сприятиме розвитку психологічної стійкості та ефективності в роботі педагога.

Розвиток психологічної компетентності педагога: Прокрастинація: визначення, види, способи подолання

Developers / Program Developments:

Луцюк Олена Анатоліївна, практичний психолог вищої категорії

Main train directions:

  • Other: Психологічна компетентність

Qualification form:

  • очна

Qualification types:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Вчитель
  • Психолог

List of common competencies:

  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
  • Рефлексивна компетентність

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Психологічна

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • Б1. Психологічна компетентність
  • В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
  • Що таке прокрастинація і чому вона виникає.
    Вплив прокрастинації на професійну діяльність педагога
    Наслідки прокрастинації для ефективності роботи та професійного розвитку
    Взаємозв'язок між прокрастинацією та емоційним станом педагога
    Способи подолання прокрастинації
  • Учасники зможуть ідентифікувати власні та учнівські прояви прокрастинації.
  • Педагоги опанують методи подолання прокрастинації в професійній діяльності.
  • Слухачі розвинуть навички управління часом і підвищення продуктивності.