Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Стратегія розвитку ЗЗСО як інструмент трансформації закладу

Залучити команди закладів освіти до свідомої розробки дієвих стратегій розвитку ЗЗСО.

Стратегія розвитку ЗЗСО як інструмент трансформації закладу

Subject of advanced training:

Солом'янські котики

Developers / Program Developments:

Анна Марко Марія Куляша Радміла Сегол Ярослава Мозгова

Person (s) executing the program:

Main train directions:

  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)

Qualification form:

  • очна

Qualification types:

  • семінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Усі

List of common competencies:

  • Лідерська компетентність
  • Організаційна компетентність

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Організація роботи закладу освіти0

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • Г2. Організаційна компетентність
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д3. Рефлексивна компетентність

1. Знайомство з візією держави щодо трансформації та розвитку Міжнародної української школи.

2. Напрацювання варіантів освітніх послуг задля реалізації запланованих змін.

3. Робота з профілем педагогічного працівника й визначення рівня оволодіння компетентностями вчителя НУШ.

1. Ознайомлено з ключовими засадами трансформації ЗЗСО.

2. Опрацьовано операційний план реалізації стратегії.

3. Розглянуто шляхи розвитку професійних компетентностей.