Підвищення якості освіти в Житомирській та Чернігівській областях шляхом розвитку навичок цифрових компетентностей учителів та представників органів місцевого самоврядування.
Підвищення рівня цифрової компетентності вчителів для забезпечення якісної освіти.
Subject of advanced training:
Неприбуткова організація "Мондо" в УкраїніDevelopers / Program Developments:
НПО "Mondo"Person (s) executing the program:
Main train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- цифрова компетентність
Qualification form:
- очна, дистанційна
Qualification types:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Асистент вчителя
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Керівник
List of common competencies:
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Інформатика
- Історія
- Математика
- Мистецтво
- Початкова школа
- Природничі науки
- Українська мова
- Фізика
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б1. Психологічна компетентність
- Б3.2. Здатність залучати батьків до освітнього процесу на засадах партнерства
2 год супервізійна підтримка для кожного закладу освіти. Моніторингові візити.
📍По двоє тренерів, які пройшли навчання за програмою з розвитку цифрових компетентностей, навчають колег свого закладу.
- збільшення кількості вчителів, які впевнено використовують цифрові інструменти в освітньому процесі;
- покращення якості навчання учнів;
- розвиток інноваційної освітньої екосистеми в регіоні.
Участь у навчанні буде надана 60 закладам Житомирської та Чернігівської областей, які успішно пройшли конкурсний відбір. Тренери складають індивідуальний графік навчання (24 год).
Ключові теми:
- Штучний інтелект
- Анімація, мультиплікація
- Canva, відеомонтаж
- Інклюзивна освіта
- STEM-освіта
- Цифрове портфоліо
- Вебквести
- Медіа-креатив
- Цифровий кейс учителя
Реалізація проєкту серпень 2024-грудень 2025
Очікувані результати для учасників та учасниць
- Розвиток цифрової компетентності
- Вдосконалення педагогічних навичок
- Створення власних авторських матеріалів
- Поширення інноваційних підходів в освіті