Робота асистента вчителя в інклюзивному просторі
Ознайомити педагогів та асистентів вчителів з функціями асистента вчителя. Надати практичні поради щодо роботи асистента вчителя в інклюзивному просторі
Subject of advanced training:
ТОВ"Самоосвіта"Developers / Program Developments:
ТОВ"Самоосвіта"Person (s) executing the program:
Main train directions:
- Other: Інклюзивне навчання у школі
Qualification form:
- онлайн-навчання
Qualification types:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Асистент вчителя
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
List of common competencies:
- Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Початкова освіта, середня освіта
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
- Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби
І модуль “Основні обов'язки асистента вчителя”
1.1 Загальні поняття про інклюзію
1.2 Хто такий асистент вчителя
1.3 Вимоги до асистента вчителя, його функції та обов'язки
ІІ модуль “Документація аситента вчителя”
2.1 Річний план роботи;
2.2 Графік роботи;
2.3 Розклад уроків;
2. 4 Список учнів з ООП;
2.5 Щоденний план роботи;
2.6 Листок спостережень;
2.7 Таблиця обліку консультацій;
2.8 Таблиця обліку методичної роботи;
2.9 План самоосвіти
ІІІ модуль “Підвищення кваліфікації асистента вчителя"
Здатність взаємодіяти з іншими учасниками освітнього процесу та виконувати фінкції асистента вчителя в закладі освіти, виконувати поставлені завдання в інтересах здобувача освіти з особливими освітніми потребами