«Цифрові інструменти ефективного оцінювання»
Мета полягає у формуванні цифрової компетентності педагогічних кадрів щодо різних видів оцінювання; ознайомити слухачів з основними принципами використання ІКТ в професійній діяльності вчителя та реалізації за їх допомогою різного виду оцінювання; із техніками формувального оцінювання, а також ознайомлення та використання інтерактивних онлайнових вправ у навчанні, технічних можливостей окремих Google-сервісів, персональних освітніх вебресурсів, робота з сучасними онлайн-інструментами. Удосконалення педагогічної гнучкості, мобільность та творчості щодо організації більш змістовного освітнього процесу
Subject of advanced training:
Комунальний вищий навчальний заклад "Херсонська академія неперервної освіти" Херсонської обласної радиDevelopers / Program Developments:
Сисоєнко Н.А., методист навчально-методичної лабораторії інформаційних технологій та дистанційного навчанняPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Qualification form:
- дистанційна
Qualification types:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Викладач
- Вчитель
List of common competencies:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Культурна компетентність
- Лідерська компетентність
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Інформатика
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- В1. Інклюзивна компетентність
- В1.1. Здатність створювати умови, що забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища
- Г2. Організаційна компетентність
- Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання і розвитку учнів
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
- Г3.1. Здатність здійснювати оцінювання результатів навчання учнів
- Г3.2. Здатність аналізувати результати навчання учнів
- Г3.3. Здатність забезпечувати самооцінювання та взаємооцінювання результатів навчання учнів
НАВЧАЛЬНО - ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
(очна / дистанційна форма навчання)
№ | Зміст | |||||
Модуль 1. Інформаційно-мотиваційний | ||||||
1.1. | Оцінювання результатів навчання учнів у Новій українській школі | 2 | 2 | |||
1.2. | Чому вчителю предметнику важко працювати з дітьми із ООП? Що робити? | 4 | 2 | 2 | ||
Усього: | 6 | 4 | - | 2 | - | |
Модуль 2. Професійно-діяльнісний | ||||||
2.1. | Сучасні цифрові інструменти оцінювання навчальних досягнень учнів | 4 | 2 | 2 | ||
2.2. | Основи формувального оцінювання | 4 | 2 | 2 | ||
2.3. | Цифрові інструменти для створення тестових завдань на уроках інформатики | 6 | 2 | 4 | ||
2.4. | Сервіси створення інтерактивних вправ для реалізації формувального оцінювання. | 6 | 2 | 4 | ||
2.5. | Рефлексія як ефективний інструмент для аналізу, оцінювання та зворотного зв'язку | 2 | 2 | |||
Усього: | 22 | 8 | - | 14 | - | |
Модуль 3. Рефлексивно-аналітичний | ||||||
3.1. | Зворотний зв'язок. Тестування | 2 | 2 | |||
Усього: | 2 | - | - | 2 | - | |
Разом: | 30 | 12 | - | 18 | - |
- уміти визначати предметний зміст і послідовність його опрацювання з урахуванням вимог державного стандарту загальної середньої освіти, типових освітніх програм, попередніх результатів навчання учнів їх освітніх потреб;
- застосовувати різні види і форми організації навчально-пізнавальної діяльності учнів;
- оцінювати результати навчання учнів і здійснювати їх моніторинг на основі засадах компетентнісного підходу;
- застосовувати різні види оцінювання результатів навчання учнів (формувальне, поточне, підсумкове тощо) з використання відповідних методик і критеріїв оцінювання;
- дотримуватися визначених законодавством критеріїв оцінювання результатів навчання учнів;
- дотримуватись академічної доброчесності під час оцінювання результатів навчання учнів;
- розвивати в учнів уміння здійснювати самооцінювання та взаємооцінювання результатів навчання;
- організовувати освітній процес відповідно до вимог законодавства;
- працювати з онлайн-сервісами, застосунками, файлами, мережею Інтернет;
- добирати цифрові освітні ресурси, оцінювати їх ефективність для досягнення навчальний цілей;
- модифікувати, редагувати, комбінувати існуючі електронні освітні ресурси за наявності відповідного дозволу; створювати особисто або спільно з іншими особами нові електронні освітні ресурси; впорядковувати ресурси і надавати до них доступ учасникам освітнього процесу;
- використовувати безпечне освітнє електронне (цифрове) освітнє середовище для організації та управління освітнім процесом та/або під час дистанційного навчання;
- використовувати інструменти забезпечення інклюзивного навчання в освітньому процесі;
- забезпечувати педагогічну підтримку осіб з особливими освітніми потребами.