Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

«Цифрові інструменти ефективного оцінювання»

Мета полягає у формуванні цифрової компетентності педагогічних кадрів щодо різних видів оцінювання; ознайомити слухачів з основними принципами використання ІКТ в професійній діяльності вчителя та реалізації за їх допомогою різного виду оцінювання; із техніками формувального оцінювання, а також ознайомлення та використання інтерактивних онлайнових вправ у навчанні, технічних можливостей окремих Google-сервісів, персональних освітніх вебресурсів, робота з сучасними онлайн-інструментами. Удосконалення педагогічної гнучкості, мобільность та творчості щодо організації більш змістовного освітнього процесу

«Цифрові інструменти ефективного оцінювання»

Developers / Program Developments:

Сисоєнко Н.А., методист навчально-методичної лабораторії інформаційних технологій та дистанційного навчання

Main train directions:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»

Qualification form:

  • дистанційна

Qualification types:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Викладач
  • Вчитель

List of common competencies:

  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Культурна компетентність
  • Лідерська компетентність

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

List of professional competencies:

  • Інформатика

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
  • А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
  • А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
  • АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • В1. Інклюзивна компетентність
  • В1.1. Здатність створювати умови, що забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища
  • Г2. Організаційна компетентність
  • Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання і розвитку учнів
  • Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
  • Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
  • Г3.1. Здатність здійснювати оцінювання результатів навчання учнів
  • Г3.2. Здатність аналізувати результати навчання учнів
  • Г3.3. Здатність забезпечувати самооцінювання та взаємооцінювання результатів навчання учнів

НАВЧАЛЬНО - ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН 

(очна / дистанційна форма навчання) 

 № Зміст      
Модуль 1. Інформаційно-мотиваційний     
1.1. Оцінювання результатів навчання учнів у Новій українській школі      2    
1.2. Чому вчителю предметнику важко працювати з дітьми із ООП? Що робити?        4   
                                                                      Усього: 
Модуль 2. Професійно-діяльнісний     
2.1. 

Сучасні       цифрові       інструменти      оцінювання

навчальних досягнень учнів 

     4   
2.2. Основи формувального оцінювання   
2.3. Цифрові інструменти для створення тестових завдань на уроках інформатики      6   
2.4. Сервіси створення інтерактивних вправ для реалізації формувального оцінювання.   
2.5. Рефлексія як ефективний інструмент для аналізу, оцінювання та зворотного зв'язку      2    
 Усього: 22 14 
Модуль 3. Рефлексивно-аналітичний     
3.1. Зворотний зв'язок. Тестування    
 Усього:     2 
 Разом: 30 12 18 
  • уміти визначати предметний зміст і послідовність його опрацювання з урахуванням вимог державного стандарту загальної середньої освіти, типових освітніх програм, попередніх результатів навчання учнів їх освітніх потреб; 
  • застосовувати різні види і форми організації навчально-пізнавальної діяльності учнів; 
  • оцінювати результати навчання учнів і здійснювати їх моніторинг на основі засадах компетентнісного підходу; 
  • застосовувати різні види оцінювання результатів навчання учнів (формувальне, поточне, підсумкове тощо) з використання відповідних методик і критеріїв оцінювання; 
  • дотримуватися визначених законодавством критеріїв оцінювання результатів навчання учнів; 
  • дотримуватись академічної доброчесності під час оцінювання результатів навчання учнів; 
  • розвивати в учнів  уміння здійснювати самооцінювання та взаємооцінювання результатів навчання; 
  • організовувати освітній процес відповідно до вимог законодавства; 
  • працювати з онлайн-сервісами, застосунками, файлами, мережею Інтернет; 
  • добирати цифрові освітні ресурси, оцінювати їх ефективність  для досягнення навчальний цілей; 
  • модифікувати, редагувати, комбінувати існуючі електронні освітні ресурси за наявності відповідного дозволу; створювати особисто або спільно з іншими особами нові електронні освітні ресурси; впорядковувати ресурси і надавати до них доступ учасникам освітнього процесу; 
  • використовувати безпечне освітнє електронне (цифрове) освітнє середовище для організації та управління освітнім процесом та/або під час дистанційного навчання; 
  • використовувати інструменти забезпечення інклюзивного навчання в освітньому процесі; 
  • забезпечувати педагогічну підтримку осіб з особливими освітніми потребами.