Інтерактивні сервіси для підвищення ефективності онлайн-навчання
Ознайомлення з різними типами інтерактивних сервісів, їх функціональними можливостями та методами їх ефективного застосування у педагогічній практиці; удосконалення та урізноманітнення навчально-дидактичних матеріалів; підвищення інтересу учнівства до навчання, формування навчальної мотивації учнівства шляхом використання інтерактивних сервісів як ефективного педагогічного інструменту. Програма реалізовується у межах Школи кадрового резерву Всеукраїнського державно-громадського проєкту «ОСВІТНЯ ПЛАТФОРМА «ПОВІР».
Subject of advanced training:
Громадська організація «ЕдКемп Україна»Developers / Program Developments:
Трибко Олена Борисівна - керівниця Служби підтримки Усеукраїнського державно-громадського проєкту «ОСВІТНЯ ПЛАТФОРМА «ПОВІР», фахівчиня Служби підтримки Національної платформи можливостей професійного розвитку педагогічних працівників «EdWay»; фахівчиня з програмного напрямку ГО «ЕдКемп Україна»; вчителька інформатики та математики «Опорного закладу «Ліцей №1 імені Героя України Березняка Євгена Степановича» Помічнянської міської ради Кіровоградської області», вчитель-методист; інструкторка академії CISCO, координаторка філіалу ДівчатаSTEMMain train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- цифрова компетентність
Qualification form:
- онлайн-навчання
Qualification types:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Методика викладання у початковій, основній та старшій школі
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2. Предметно-методична компетентність
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
Тематичний план
Сесія 1. Цифрові інструменти для візуалізації контенту (2 години; )
Сесія 2. Цифрові інструменти для інтерактивного навчання в онлайні (2 години;)
Сесія 3. Цифрові інструменти для моніторингу якості навчальних досягнень учнівства (2 години;)
Сесія 4. Практикум з використання інтерактивних сервісів. Розробка інтерактивних вправ (для інтелект-мап та активностей з СЕЕН) (2 години;)
Сертифікація - до 30.09.2024
Учасницьке коло програми підвищення кваліфікації розширить та поглибить знання щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі; удосконалить навички використання інтерактивних сервісів для підвищення мотивації учнівства та якості отриманих ними знань; отримає та удосконалить практичний досвід використання інтерактивних сервісів для розробки навчального контенту.
До 30.09.2024. Самостійна робота. Виконання сертифікаційної роботи.
До 04.10.2024. Перевірка сертифікаційних робіт.
До 11.10.2024. Генерація сертифікатів про підвищення кваліфікації
Для отримання сертифікатів про підвищення кваліфікації є обов`язковим виконання трьох умов:
- подання заявки на навчання на платформі EdWay;
- успішне виконання самостійної та сертифікаційної роботи у визначені терміни.