Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

ПЕДАГОГІЧНА ФАСИЛІТАЦІЯ ЯК ВИД ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА

Ознайомити з теоретичними та практичними засадами використання педагогічної фасилітації як способу допомоги групі/колективу мислити в найкращий спосіб, надати дієві інструменти для організації групової роботи під час уроків та у позаурочний час.

Developers / Program Developments:

КУ "ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"

Main train directions:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • емоційно-етична компетентність
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність

Qualification form:

  • дистанційна

Qualification types:

  • Other: Флешкурс

Target audiences:

  • Усі

List of common competencies:

  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Емоційно-етична компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Мовленнєва та комунікаційна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Організаційна компетентність
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Рефлексивна компетентність
  • Соціально-емоційна компетентність

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Усі освітні галузі

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
  • А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
  • Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
  • Б3. Компетентність педагогічного партнерства
  • Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
  • Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
  • Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
  • Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя

Постійний доступ до навчальних матеріалів 

Шановні колеги!

Для успішного опанування змісту  курсу вам необхідно виконати завдання 4-х блоків:

1. Переглянути підготвлене тематичне навчальне  відео у 4-х частинах (4 год.)

2. Опрацювати методичні кейси до кожної частини (3 год.)

3. Пройти тестування за результатами опрацювання теоретичного матеріалу (2 год.) 

4. Виконати практичну роботу (3 год.) 

 

Режим доступу до курсу:

Перейти за покликанням  

 

Бажаємо успіхів!

В результаті навчання ви отримаєте

✔ знання:
● основних засад педагогічної фасилітації як способу допомоги групі/колективу мислити в найкращий спосіб;
● відмінностей фасилітації та модерації навчання, фасилітації та коучингу;
● інструментів фасилітації для організації групової роботи під час уроків та у позаурочний час;
● як фасилітація може допомогти учням зробити взаємодію один з одним ефективною для навчання.
✔ уміння:
● використовувати інструменти та прийоми фасилітації під час викладання навчальних дисциплін;
● організовувати ефективний процес групового прийняття рішень: аналіз ситуації, визначення варіантів, альтернатив вирішення проблеми; вибір кращого варіанту;
● створювати, підтримувати клімат в групі: підвищувати рівень залученості в процес; стимулювати ініціативу; спонукати учнів брати відповідальність за процес і результат на себе.

Успішне виконання заходів за програмою дає можливість педагогічному працівнику пройти чергову (позачергову) атестацію, за умови визнання Сертифіката педагогічною радою закладу. 

Програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення фахових знань, умінь, навичок педагогів шляхом самоосвітньої діяльності та участі в інших програмах підвищення кваліфікації.