Вчимося писати prompt для штучного інтелекту
Ознайомити освітян із основами взаємодії зі штучним інтелектом (ШІ) – навчити базовим принципам формування запитів (prompt) для роботи зі ШІ та розкрити можливості його використання в освітньому процесі. Розвинути навички ефективного написання запитів для ШІ – навчити створювати точні та зрозумілі запити для отримання максимально релевантних відповідей і результатів від ШІ. Застосувати ШІ у педагогічній практиці – продемонструвати, як ШІ може допомогти в розробці навчальних матеріалів, плануванні уроків та індивідуалізації підходів до навчання.
Subject of advanced training:
Благодійна організація «Благодійний фонд «Схід-СОС»Developers / Program Developments:
Сокол Ірина Миколаївна - кандидатка педагогічних наук, доцентка, вчителька інформатики Комунального закладу "Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Січовий колегіум" Запорізької обласної ради. Співавторка модельної програми “Робототехніка, 5-6 класи” Фіналістка Global Teacher Prize Ukraine -2022, в номінації “Вчитель-новатор” Авторка методичних посібників з робототехніки, квест-технології, сервісів Веб 2.0 тощо.Person (s) executing the program:
Main train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Qualification form:
- очна
Qualification types:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Вчитель
List of common competencies:
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Цифрова
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
Вступ до штучного інтелекту та його можливостей в освіті
- Огляд технологій ШІ та їх застосування в педагогічній практиці.
- Приклади використання ШІ для створення навчальних матеріалів, автоматизації оцінювання та допомоги у підготовці уроків.
Основи написання запитів (prompt) для ШІ
- Вивчення принципів формування ефективних запитів.
- Розбір ключових елементів prompt для отримання чітких та релевантних відповідей від ШІ.
Практичні вправи з написання prompt
- Створення та тестування різних типів запитів.
- Аналіз помилок та вдосконалення запитів для досягнення бажаного результату.
Використання ШІ для вирішення освітніх завдань
- Приклади інтеграції ШІ в освітній процес: створення тестів, написання завдань, планування уроків тощо.
- Інтерактивні сесії з використанням ШІ для створення індивідуальних матеріалів для учнів.
- Учасники ознайомляться з останніми технологіями та сервісами ШІ, які можуть бути застосовані в освітньому процесі.
- Освітяни зможуть використовувати ШІ для створення інтерактивних та персоналізованих навчальних матеріалів.
- Педагоги отримають навички впровадження ШІ інструментів для автоматизації адміністративних завдань та оцінювання.
- Учасники будуть здатні самостійно інтегрувати ШІ в навчальні програми, покращуючи якість викладання та успішність учні