Практикум для вчителів словесності: від ідеї до цікавих уроків
розвиток професійних та інформаційно-цифрових компетентностей освітян.
Subject of advanced training:
ФОП Базильська Надія МихайлівнаDevelopers / Program Developments:
ФОП Надія Михайлівна БазильськаPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- цифрова компетентність
Qualification form:
- онлайн-навчання
Qualification types:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Вільне володіння державною мовою
- Громадянські та соціальні компетентності
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Зарубіжна література
- Українська література
- Українська мова
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами
- Г2. Організаційна компетентність
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д3. Рефлексивна компетентність
1) Новаторські підходи до уроків словесності у школі:
2) Як використовувати аудіо/відео/фотоматеріали, сучасні поезії на уроках мови
3) Вправи для розвитку креативності;
4)Засоби залучення учнів на уроках літератури.
учасник/учасниця ознайомилися з методичними інструментами щодо мотивації учнівства на уроках словесності; розвинули потребу у вдосконаленні професійної майстерності, усвідомлюють важливість використання різних форм роботи на уроках, уміють створювати дидактичні матеріали, креативні вправи, працювати з ШІ.
Базильська Надія Михайлівна
Учителька, поетка, співавторка підручників із зарубіжної літератури, інтегрованого курсу літератури у НУШ, посібників з української мови та літератури, авторка та ведуча вебінарів для освітян України, авторка творчих зошитів, різноманітних дидактичних матеріалів, адміністраторка фб-спільноти «Літературний сад».
Пропоную співпрацю щодо підвищення професійної кваліфікації педпрацівників вашого закладу та запрошую відвідати мої вебінари. Для детальної інформації звертайтеся у приватні повідомлення.