Практична презентація посібника «Я можу». Ненасильницька комунікація. Емпатія
Ознайомити учасників з основами ненасильницького спілкування, отримати кожному власний практичний досвід застосування та проживання ННС, практикувати навички ННС для взаємодії у конфліктній ситуації.
Subject of advanced training:
ФОП Сорока Маргарита АнатоліївнаDevelopers / Program Developments:
Захід реалізується в у межах проєкту «Розширення можливостей громадянського суспільства для ненасильницької трансформації конфліктів за участю державних суб'єктів» що реалізується в рамках Угоди про партнерство між БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЄЮ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «СХІД-SОS» та KURVE WUSTROWPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- емоційно-етична компетентність
Qualification form:
- очна/денна
Qualification types:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Вчитель
- Психолог
- Соціальний педагог
List of common competencies:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Емоційно-етична компетентність
- Здоров’язбережувальна компетентність
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
- Рефлексивна компетентність
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Психологія
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
- Б1. Психологічна компетентність
- Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
Посібник «Я можу» розроблений у 2021 році командою тренерів і учасників тренінгу «Від конфлікту до діалогу», що організував Благодійний фонд «Схід SOS» за підтримки KURVE Wustrow.
10:00 -18:00 Вітання. Знайомство з тренеркою та програмою.
Знайомство з учасниками. Очікування
Принципи роботи. Угода з учасниками.
Вправа Айсбрейкер для створення атмосфери свободи та довіри
Теоретична ввідна до ненасильницької комунікації. Зелена та червона сила
Вправа на активізацію уваги
Інтерактивна вправа " Коли мене люди дратують.." Обговорення
4 реакції на критику. Вправа- демонстрація. Обговорення
Розминка на активізацію уваги учасників Почуття і потреби. Як вони пов'язані Зв'язок з собою. Індивідуально та в парах робота.
Розминка повернення. Практична емпатія. Вправа в малих трійках.Обговорення
Вдячність за ННС. Завершення 1 дня тренінгу
29.10.2024 (День другій)
09.00 – 10.00 Вітання. В. Вітання. Коло відкриття дня Питання відповіді
з попереднього дня. Айсбрейкер
4 навички ННС. Практика 4 кроків
10:00- 11:00 Метод ненасильственої комунікації Маршалла Розенберга
11:15 – 12:15 Вправа для активізації уваги. Пастки 4 кроків. Обговорення
12.15 – 13.30 Потреби чи стратегії, як розрізнити. PLATO.
Обговорення
14.00 – 15:30 Вправа "Тямколенд ". Практична вправа " Які стратегії я
обираю. Як задовольняю потреби ". Спіраль потреб.
Обговорення.
15.45 – 17:00 Вправа " Тямколенд ". Зворотній зв’язок за ННС .
Практика зворотнього зв'язку. Завершення
тренінгу. Рефлексія.
Після проходження тренінгу учасники зможуть:
Загальні компетентності:
- Свідомо використовувати принципи ненасильницької комунікації у професійній діяльності та особистому житті.
- Ефективно встановлювати та підтримувати довірчі відносини з колегами, учнями, батьками та іншими зацікавленими сторонами.
- Ідентифікувати та виражати свої емоції та потреби конструктивним способом.
- Слухати активно та емпатійно, демонструючи розуміння почуттів та потреб інших людей.
- Розв’язувати конфлікти мирним шляхом, шукаючи компроміси та взаємовигідні рішення.
- Надавати і приймати конструктивний зворотний зв’язк.
- Застосовувати набуті знання та навички для створення позитивного та сприятливого мікроклімату в освітньому закладі або організації.
Специфічні знання та навички:
- Визначати та розрізняти спонукальні почуття та глибинні потреби.
- Формулювати прохання чітко, конкретно та позитивно.
- Використовувати мову «Я-повідомлень» для вираження своїх почуттів і думок без звинувачень.
- Застосовувати 4 кроки ненасильницької комунікації в різних ситуаціях.
- Ідентифікувати та долати перешкоди в процесі комунікації.
- Розпізнавати та опрацьовувати власні емоційні реакції на критику та конфліктні ситуації.
- Аналізувати різні комунікативні ситуації та визначати найбільш ефективні стратегії поведінки.
- Розробляти індивідуальні плани розвитку комунікативних навичок.
- Застосовувати набуті знання та навички в повсякденному спілкуванні.
- Поширювати ідеї ненасильницької комунікації серед колег та інших зацікавлених осіб.
Серія тренінгів відбувається в межах проєкту «Розширення можливостей громадянського суспільства для ненасильницької трансформації конфліктів за участю державних суб’єктів» за фінансової підтримки KURVE Wustrow