Практичний вебінар "Заклад освіти в системі автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів"
Учасники програми ознайомляться з основними кроками роботи в автоматизованій системі: пошук висновку, завантаження протоколів засідань команд психолого-педагогічного супроводу, індивідуальних програм розвитку особи з особливими освітніми потребами.
Subject of advanced training:
Інклюзивно-ресурсний центр Гребінківської міської ради Полтавської областіDevelopers / Program Developments:
Інклюзивно-ресурсний центр Гребінківської міської ради Полтавської областіPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- цифрова компетентність
Qualification form:
- дистанційна
Qualification types:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Асистент вихователя
- Асистент вчителя
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Вчитель
- Директор
- Завідувач
- Заступник директора
List of common competencies:
- Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
- Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Дошкільна освіта
- Other: Інклюзивна компетентність
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- Б3.3. Здатність працювати в команді із залученими фахівцями, асистентами вчителя для надання додаткової підтримки особам з особливими освітніми потребами
- В1. Інклюзивна компетентність
- Г1.2. Здатність планувати освітній процес
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби
Індивідуальні консультації для педагогів Гребінківської громади Полтавської області.
Початок о 10 годині.
Програма містить практичний компонент, який спрямований на:
- розвиток цифрової компетентності педагогів щодо роботи в системі та ознайомлення з інтерфейсом;
- розвиток вміння працювати з даними;
- формування вміння працювати в команді.
Учасники вебінару удосконалять навички роботи в АС “ІРЦ”, зможуть ефективніше здійснювати роботу, пов'язану з наповненням кабінету закладу освіти щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.